بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :


مقام صهیونیست:

asdasd





یک منبع اسرائیلی نزدیک به مذاکرات گفت که حماس تعداد گروگان‌هایی که مایل است در مرحله اول توافق آتش‌بس آزاد کند را به نصف کاهش داده است.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از سی‌ان‌ان، یک منبع اسرائیلی نزدیک به مذاکرات گفت که حماس تعداد گروگان‌هایی که مایل است در مرحله اول توافق آتش‌بس آزاد کند را به نصف کاهش داده است.

بر اساس این گزارش، حماس در آخرین پیشنهاد خود، اعلام کرده است که کمتر از ۲۰ گروگان را در ازای آتش‌بس شش هفته‌ای آزاد می‌کند.

در ادامه آمده است که این پیشنهاد، نشان‌دهنده گامی قابل توجه رو به عقب در مذاکرات است.

یک مقام ارشد دولت آمریکا تأیید کرد که حماس در این مرحله، روی آزادی ۲۰ نفر برای مرحله اول توافق آتش‌بس احتمالی متمرکز شده است. این مقام همچنین تأیید کرد که حماس به میانجی‌ها می‌گوید که تنها حدود ۲۰ گروگان باقی‌مانده که زن یا مرد بیمار، مجروح و مسن هستند، در اختیار دارد.

به گفته این منبع، حماس همچنین خواستار آزادی تعداد بیشتری از اسرای فلسطینی در ازای گروگان‌های کمتر و همچنین تعداد بیشتری از زندانیانی شد که در حال گذراندن حبس ابد هستند.

وی افزود: «فکر می‌کنم بخشی از این موضوع این است که حماس تصور می‌کند در حال پیروزی است. هرچه درگیری طولانی‌تر شود، حماس سرکش‌تر می‌شود».

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.