بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :


امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با وزیر خارجه مالت:

asdasd





وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با یان بورگ وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان اظهار داشت که اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل است.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با یان بورگ وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان اظهار داشت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل است.

 امیرعبداللهیان از نقش سازنده و تلاش‌ دولت مالت به عنوان رییس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل در راستای پایان نسل‌کشی رژیم اسرائیل در غزه قدردانی کرد.

یان بورگ وزیر امور خارجه مالت، در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن اشاره به مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه و نیز تأکید بر خویشتن‌داری تمامی طرف‌ها، اظهار داشت: مالت خواستار آتش‌بس فوری در غزه، آزادی زندانیان و نیز تسهیل ارسال کمک‌های انساندوستانه است.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.