بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :


دبیر همایش وحدت برای تحول:

asdasd





دبیر همایش وحدت برای تحول گفت: باید دموکراسی را تمرین کنیم اگر این گفت‌وگوها نهادینه شده و ادامه پیدا کند، بنظر می‌رسد آینده روشنی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سید حجت‌الاسلام محمدجواد جلالی دبیر همایش وحدت برای تحول در جمع خبرنگاران گفت: شورای وحدت با توجه به سیاست دوره‌های و سالیان گذشته یک حرکت ممتد سیاسی را برای تنظیم مدیریت و تنظیم و چاره‌اندیشی آنها مد نظر قرار داده است.

وی افزود: شورای وحدت پس از دوره گذشته نسبت به حل چالش‌ها اقدام کرد. در کشور موفقیت کسب کرد و توانست نمایندگانی را به مجلس دوازدهم بفرستد.

دبیر همایش وحدت برای تحول تصریح کرد: شورای وحدت با نگاه تعاملی و تحولی نسبت به مسائل مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای داشت تا بتواند از نمایندگان در نشستی دعوت کند تا مسائل را مورد بررسی قرار دهد. در این جلسه تقریبا با حضور نیمی از نمایندگانی که در دور اول راهی محلس شدند، برگزار شد.

وی تصریح کرد: بسیاری از نمایندگان حاضر در همایش جدید بودند. این جلسه با نمایندگان سابق در حوزه سیاست خارجی و امنیت ملی، بهداشت و درمان و برنامه هفتم برگزار و توضیحاتی ارائه شد.

جلالی ادامه داد: در دستور دوم جلسه، رویکردهای تحولی در دستور کار در مجلس دوازدهم بررسی شد. همچنین در دستور کار سوم برنامه‌های کمیسیونی بررسی شد. نواب مجلس از سابق و فعلی برنامه‌هایی را ارائه کردند. نکته مهم این است که احساس قرابت و همدلی برای مجلس آینده در این جلسه وجود داشت.

دبیر همایش وحدت برای تحول افزود: پس از بررسی جلسه فعلی، برگزاری مستمر این جلسات نیز دنبال می‌شود.

وی درباره تاثیر این جلسات در هم‌افزایی میان نمایندگان، گفت: باید دموکراسی را تمرین کنیم اگر این گفت‌وگوها نهادینه شده و ادامه پیدا کند، بنظر می‌رسد آینده روشنی را خواهیم داشت.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.