بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :



asdasd





ابوالفضل جلالی مدافع ملی پوش استقلال اعلام کرد ماشین خود را به دلیل شرایط مالی‌اش و دریافتی کم از استقلال، فروخته است.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، جلالی پس از بازی با آلومینیوم در جمع خبرنگاران گفت: امروز توانستیم یک بازی سخت را پیروز شویم، هوادارانمان حمایت خوبی کردند و مقابل آنها بازی را بردیم.

جلالی نسبت به شرایط دریافتی بازیکنان این تیم بیان کرد: از پارسال 60 درصد طلب داریم، امسال هم نزدیک 35 درصد دریافتی داشتیم، از بعد جام جهانی اولین مصاحبه‌ای است که انجام می‌دهم، محمدحسین مرادمند، آرمان رمضانی و خود من شرایط سختی داشتیم و ماشین خود را فروخته‌ایم، بازیکنان می‌گفتند که اعلام نکنیم که ماشین خود را فروختیم اما شرایط سخت است، ما از مدیریت باشگاه توقع داریم که شرایط را بهتر کنند، چند ماه اصلا نیامدند به ما بگویند حالتان چطور است.

وی افزود: ما هرکاری که می‌کنیم بخاطر هوادارانمان است، آنها برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند، تمام تلاشمان را می‌کنیم صدرنشینی را حفظ کنیم، در این مدت هیچکدام از عوامل باشگاه را ندیدیم که به تمرین بیایند.آخرین تمرین با حضور هواداران بود آمدند و دیدند که چقدر تلاش می‌کنیم.

مدافع استقلال در مورد وضعیت استقلال اظهار داشت: در شرایطی هستیم هفت هفته باقی‌مانده و باید دست به دست هم بدهیم، ما 35 درصد دریافتی داشتیم ولی تیم‌های دیگر نزدیک 80 درصد دریافتی داشته‌اند، همه بازیکنان ما تلاش می‌کنند که پیروز شود.

جلالی در پایان گفت: ذهن من طوری آماده شده که بدانم چطور ضربات آخر را ارسال کنم، ما می‌دانیم هوادارانمان چقدر با گل زدن و بردن ما خوشحال می‌شوند و تمام تلاشمان را می‌کنیم.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.