بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :


جان کربی:

asdasd





کاخ سفید اعلام کرد که افزایش ورود کامیون‌های کمک‌رسانی به غزه نشان‌دهنده پیشرفت است، اما این روند باید در طول زمان افزایش یابد

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از سی‌ان‌ان، کاخ سفید اعلام کرد که افزایش ورود کامیون‌های کمک‌رسانی به غزه نشان‌دهنده پیشرفت است، اما این روند باید در طول زمان افزایش یابد تا نیازهای بشردوستانه در این منطقه تحت محاصره برآورده شود.

«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که ایالات متحده، اسرائیل را تحت فشار قرار داده است تا شمار کامیون‌های به غزه را به ۳۰۰ تا ۳۵۰ دستگاه در روز افزایش دهد.

وی گفت: «این یک شروع خوب است، اما هنوز به سطحی که ایالات متحده برای آن فشار می آورد، نرسیده است. آنچه مهم است این است که چگونه می‌توان آن را در طول زمان حفظ کرد».

کربی افزود که آمریکا به فشار بر اسرائیل برای ایجاد تغییراتی در مکانیسم رفع منازعه خود ادامه خواهد داد تا به امدادگران اجازه دهد تا به مناطقی در غزه که در اوایل ماه جاری میلادی هدف حمله قرار گرفت و منجر به کشته شدن چندین کارمند آشپزخانه مرکزی جهانی شد، دسترسی پیدا کنند.

وی همچنین گفت که ایالات متحده به تحقیقات در مورد حمله‌ای که به کشته شدن امدادگران آشپزخانه مرکزی جهانی منجر شد، ادامه می‌دهد.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که تاریخ ملاقات حضوری بین مقام‌های ارشد آمریکایی و اسرائیلی برای بحث در مورد طرح‌های تهاجم زمینی به رفح هنوز به پایان نرسیده است، اما آمریکا هنوز نشانه‌هایی از قریب‌الوقوع بودن تهاجم زمینی بزرگ به این شهر نمی‌بیند. 

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.