بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :



asdasd





برست با برد 4-3 مقابل متز همچنان در رده دوم لیگ فرانسه حضور دارد و رویای صعود به لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، برست به نتایج درخشان خود ادامه می‌دهد. این تیم در بازی هفته بیست و هشتم لیگ فوتبال فرانسه با نتیجه 4-3 متز را شکست داد تا همچنان در رده دوم قرار بگیرد.

برست که هرگز در لیگ رتبه‌ای بهتر از رده هشتم به دست نیاورده، بار دیگر با 4 امتیاز از لیل فاصله گرفته است. لیل با پیروزی 3-1 روز جمعه مقابل مارسی، این اختلاف را به یک امتیاز کاهش داده بود.

شاگردان اریک روی منتظر نتیجه بازی رن مقابل موناکو بودند تا 4 امتیاز از موناکو فاصله بگیرند اما موناکو 1-0 امشب برنده شد تا با 52 امتیاز در رده سوم قرار بگیرد.

رویای برست صعود به لیگ قهرمان اروپا است. آن‌ها تا به امروز هرگز حضور در این رقابت‌ها را تجربه نکرده‌اند. آن‌ها امشب در بازی آسانی به نتیجه برد دست پیدا نکردند.

ابتدا با گل دقیقه 6 ترائوره عقب افتادند و سپس نیمه اول را با گل‌های چاردونت، دومبیا و مونیخ با برتری 3-1 به پایان رساندند.

در نیمه دوم هم برست موفق شد توسط ساتریانو به گل برسد. دو گل از میکائوتادزه نتیجه بازی را 4-3 کرد و در نهایت برست به عنوان تیم میزبان موفق شد این نتیجه را حفظ کرده و برنده از زمین خارج شود.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.