بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :


واکنش لژیونر ایرانی به پیشنهاد لیگ برتری:

asdasd





لژیونر جوان فوتبال ایران در آستانه بازگشت به لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

علی مبارکی در گفتگو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، درباره اینکه شایعاتی درخصوص دریافت پیشنهاد از لیگ برتر ایران به گوش میرسد، گفت: بله ، دو پیشنهاد خوب از لیگ برتر فوتبال ایران دارم که از تیم های خوب و نسبتا پرطرفدار است اما نمی خواهم اسمی بیاورم که برخی ها فکر کنند دنبال بازارگرمی هستم.

وی افزود: من همیشه گفته ام می خواهم فوتبال را باز هم در اروپا دنبال کنم و بعد از موفقیت در لیگ جمهوری آذربایجان دیگر نمی خواهم این فرصت را از دست بدهم چون از این کشور و همچنین ترکیه و یکی دو تیم اروپایی دیگر پیشنهادات خوبی دارم و تا آخر فروردین همه چیز مشخص خواهد شد.

لژیونر فوتبال ایران ادامه داد: من ابتدای فصل هم از تیم های داخلی پیشنهاد داشتم اما وقتی بازیکنی در پست من (هافبک دفاعی) بخواهد پیشرفت کند باید به اروپا برود و شما سطح فوتبال سعید عزت اللهی را در چند سال گذشته ببینید که چقدر پیشرفت کرده؛ اینها نشان می دهد بازی در اروپا خیلی به ما بازیکنان کمک می کند.

مبارکی با اشاره به اینکه خیلی به فوتبال ترکیه نزدیک است ، افزود: نمی خواهم حرفی بزنم که الکی وعده داده باشم اما برای حضور در لیگ فوتبال ترکیه فقط یک امضا کم دارم و باید ببینیم توافقات نهایی می شود یا خیر که بتوانم کارم را در فوتبال این کشور دنبال کنم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا پیشنهادهای ایرانی ا از تیم های بالای جدول است یا خیر تصریح کرئ: من را وارد حاشیه نکنید و اجازه بدهید وقتی تیم جدیدم را مشخص کردم به شما اطلاع می دهم. فعلا تمرین می کنم تا با بهترین فرم بتوانم بازی کنم و برای تیم جدیدم مفید واقع شوم.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.