بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :



asdasd





هفته سی‌ویکم لیگ جزیره با ۲ بازی مهم پیگیری شد که طی آن لیورپول موفق به شکست شفیلدیونایتد شد و چلسی در شبی رویایی فاتح جدال جذاب با شیاطین سرخ شد.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، لیورپول در حالی که با گل زودهنگام نونیز پیش افتاده بود، در نیمه دوم با گل به خودی بردلی شوکه شد اما موشک تماشایی مک آلیستر در دقایق پایانی حکم به صدرنشینی شاگردان کلوپ داد و خاکپو در آخرین ثانیه‌ها تیر خلاص را بر پیکر شفیلدی‌ها شلیک کرد تا در نهایت لیورپول با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود عبور کند.

اما شب فراموش نشدنی جزیره در استمفوردبریج رقم خورد. جایی که چلسی مقابل یونایتد تا دقیقه ۲۰ با ۲ گل جلو افتاده بود اما پیش از پایان نیمه نخست شاگردان تن‌هاخ با گل‌های گارناچو و فرناندس به بازی برگشتند.

در نیمه دوم هم گارناچو بازگشت شاگردان مرد هلندی را تکمیل کرد اما درام اصلی در وقت‌های اضافه رقم خورد. در دقیقه ۹۹ دالوت با اشتباهش یک پنالتی به پالمر هدیه کرد و در حالی که تصور می‌شد بازی با تساوی به پایان برسد، کول پالمر یک دقیقه بعد هت‌تریکش را تکمیل کرد و گل چهارم شاگردان پوچتینیو را به ثمر رساند تا آبی‌های لندن فاتح شبی جنون‌آمیز مقابل یونایتد باشند.

چلسی موفق شد پس از ۷ سال ناکامی در پیروزی مقابل منچستریونایتد در لیگ جزیره این طلسم را بشکند اما تن‌هاخ یک رکورد منفی و تلخ دیگر هم ثبت کرد. این اولین بار از سال ۹۰-۱۹۸۹ است که شیاطین سرخ در یک فصل ۱۷ بار شکست می‌خورند و با این شکست کار آن‌ها برای کسب سهمیه UCL دشوارتر شد.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.