بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :



asdasd





هانسی فلیک برای مربیگری در بارسلونا مانع بزرگی پیش رو دارد که در حال حاضر برطرف نمی‌شود.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، اخبار جدیدی از آینده هانسی فلیک منتشر شده که تایید می‌کند او حداقل در حال حاضر جایی در فهرست مربیان مدنظر بارسلونا ندارد. نام فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به عنوان جانشین ژاوی برای هدایت بارسلونا از فصل آینده مطرح شده بود.

ژاوی تصمیم دارد پس از پایان فصل جاری از سمتش کناره‌گیری کند. او پس از حذف تیمش از جام حذفی اسپانیا و از دست دادن سوپرکاپ اسپانیا، خبر جدایی خود از سرمربیگری بارسلونا را اعلام کرد.

به گزارش اتلتیک، نام فلیک پیش از این به بارسلونا معرفی شده بود تا در فصل آینده به محض جدایی، هدایت تیم اسپانیایی را برعهده بگیرد.

این سایت تایید کرد که مانعی بر سر راه فلیک به عنوان سرمربی بارسلونا وجود دارد و آن هم عدم تسلط او به زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی است. نام‌های دیگری نیز برای هدایت بارسلونا مطرح شده‌اند که می‌توان به توماس توخل، گارسیا پیمینتا و روبرتو دی‌زربی اشاره کرد.

بارسلونا عقیده دارد که آن‌ها باید به دنبال مربی‌ای باشند که جو رختکن را به خوبی مدیریت کند. در واقع آن‌ها معتقد هستند که نحوه جدایی توخل از چلسی و همینطور بایرن مونیخ نشان می‌دهد که او گزینه چندان امنی نیست.

این باشگاه ژاوی هرناندز را بهترین گزینه برای ادامه همکاری می‌داند اما تا به اینجا او تصمیمش را تغییر نداده و در مقابل، باشگاه هم به غیر از او هیچ یکی از مربیان را جدی نمی‌گیرد.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.