بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :



asdasd





جواد نکونام سرمربی استقلال پس از انتخاب شدنش به عنوان بهترین مربی سال، مصاحبه کوتاهی انجام داد.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، جواد نکونام سرمربی استقلال از نگاه برنامه نوروز فوتبالی به عنوان بهترین مربی سال 1402 انتخاب شد و پس از این انتخاب مصاحبه ای را با شبکه ورزش انجام داد. بخش هایی از صحبت های نکونام را در ادامه می‌خوانیم.

سرمربی استقلال در مورد نحوه فعالیت و مدیریت خود در استقلال گفت:خیلی سخت است، ولی چون که من این کار را دوست دارم، آن را انجام می‌دهم. شاید من در خیلی از نکات ریز دخالت کنم. اگر قرار باشد که شما به مربی بزرگی تبدیل شوید، باید منیجر (مدیر) باشید. اتفاقی که در فوتبال انگلیس رخ می‌دهد و نگاه من به فوتبال نیز اینگونه است. مدیریت برای مربی خیلی سخت است، به خصوص در ایران که افراد حرفه‌ای در هر باشگاه خیلی کم هستند. کار سختی است، ولی شیرینی خاص خودش را دارد. وقتی شما بتوانید کار بزرگی را انجام دهید و چارچوبی که آن باشگاه درون زمین نیاز دارد را تعیین و مشخص کنید و بتوانید آنها را به خوبی کنار هم قرار داده و این پازل را به خوبی بچینید، آن‌گاه در آخر شیرینی کار بیشتر می‌شود.

نکونام معتقد است برگزیده شدن او به عنوان بهترین مربی سال، دستاورد کادرفنی او نیز به شمار می‌رود و دستیاران او نیز در عکس یادگاری حضور یافتند. وی در این خصوص ادامه داد: جای محمد نوازی در این تصویر خالی است، چرا که امروز تمرین ریکاوری داشتیم و او غایب است. این جایزه برای من نیست و برای کادر من است که آنها خیلی زحمت می‌کشند، چون به هر حال من در کارم سخت‌گیری‌هایی دارم. این عنوان برای دستیارانم، بازیکنان، کادر پزشکی، ماساژورها و تدارکات است و چون این جایزه اکنون در دست من است، من به نمایندگی از آنها این عنوان را به هواداران تقدیم می‌کنم، چون تا به اینجای کار سال خوبی برایمان رقم خورده و امیدوارم در ادامه راه نیز بتوانیم موفق باشیم.

سرمربی استقلال در مورد بهترین اتفاق 1402 برای او اظهار داشت: آمدن من به استقلال بهترین اتفاق بود. چون هواداران کنارمان بودند و در تمام بازی‌ها از ما حمایت کردند، آن هم با توجه به سختی‌ها و شرایط بسیار عجیب و غریبی که امسال داشتیم. حضور من در استقلال بهترین اتفاق بود. امروز نیز هواداران به تمرین آمده بودند که صحبت کردن با آنها باعث دلگرمی ماست. این موضوع ما را استوار نگه می‌دارد تا در ادامه راه به رقابتمان ادامه دهیم.

 وی در مورد حسزت خود در سال گذشته گفت: خدا را شکر همه چیز خوب بوده و حسرت چندانی نبود. شاید یک روزی باید کاری را انجام می‌دادم، ولی این‌گونه نشد، اما در کل حسرت بزرگ در سال قبل نداریم. اما بزرگترین ناراحتی ما اتفاق بدی بود که برای کوین یامگا رخ داد و یکی از بهترین بازیکنانمان را از دست دادیم. جای او خالی است ولی اتفاق خاصی که بخواهد ما را اذیت کند، نبود. مشکلات و حواشی وجود داشت که در فوتبال طبیعی است و این چالش‌هایی است که ما در ایران هر روز داریم.

نکونام صحبت‌های خود را این‌گونه تمام کرد: باز هم از تمام هواداران تشکر می‌کنم و به نمایندگی از بازیکنان تیمم، کادر فنی، تیم پزشکی، ماساژورها، تدارکات و تمام کسانی که برای تیم و بچه‌ها زحمت کشیدند، به نمایندگی از آنها، این جایزه را به هواداران تقدیم می‌کنم. چون آنها لیاقتش را دارند و امسال با تمام سختی‌هایی که داشتیم و با لمس این اتفاقات، باز هم از ما حمایت کردند.

 

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.