بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :


بیانیه خانه کارگر به مناسبت ۱۲ فروردین:

asdasd





خانه کارگر در بیانیه‌ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ملت فهیم ایران فراموش نمیکنند که کارگران عزیز با اعتصابات و راهپیمایی هایشان پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند و سپس با رای قاطع به جمهوری اسلامی، این نظام را قوام بخشیدند و اینک نیز دوام انقلاب عزیز اسلامی مرهون سنگ زیرین این آسیاب، یعنی کارگران، کشاورزان و همه طبقات مولد است .‌

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، متن بیانیه خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، یادآور حضور حماسه ساز و پر شکوه آحاد مردم شریف ایران در رفراندوم” آری به جمهوری اسلامی” بود .

در آن شرایط دشوار، پافشاری امام خمینی (ره) بر این تعبیر که جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد ، سبب گردید تا بسیاری از دسائس خطرناک در نطفه خفه شود که نتیجه آن آرای بیش از ۹۸ درصد رای دهندگان به نظام جمهوری اسلامی بود.

اکنون چهل و پنج سال از آن رویداد بزرگ می گذرد و در این فاصله از تحرکات ستیزگرانه با جمهوری اسلامی ایران کاسته نشده بلکه هر روز رنگ دیگری به خود گرفته است. 

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران بر خود می داند این روز بزرگ که به معنای واقعی کلمه ” یوم الله” بود و با مشارکت همه اقشار بویژه کارگران شریف و زحمتکش پدید آمد را صمیمانه گرامی بدارد و از همه مسئولان، دست اندرکاران و دوستداران جمهوری اسلامی درخواست حفظ روند حمایت از مستضعفان خصوصاً کارگران و کشاورزان را بنماید.

ملت فهیم ایران فراموش نمیکنند که کارگران عزیز با اعتصابات و راهپیمایی هایشان پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند و سپس با رای قاطع به جمهوری اسلامی، این نظام را قوام بخشیدند و اینک نیز دوام انقلاب عزیز اسلامی مرهون سنگ زیرین این آسیاب، یعنی کارگران، کشاورزان و همه طبقات مولد است .‌

از این رو وظیفه همه مسوولان قوای مختلف کشور است که از حقوق آنها مراقبت کنند که بی شک رمز ماندگاری و سربلندی و توفیق جمهوری اسلامی ایران نیز همین خواهد بود.

فرصت را مغتنم شمرده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم نجیب در ماه خدا و عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امیدواریم ملت خداجوی ایران در لیالی پر فضیلت قدر، کارگران عزیز و سختکوش را از دعای خیر خویش محروم نسازند.

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

روابط عمومی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.