بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :


مشاور وزیر بهداشت اعلام کرد:

asdasd





مشاور وزیر بهداشت با اشاره به فعالیت بیش از ۳ هزار پایگاه اورژانس در کشور گفت: ستاد خدمات سلامت نوروزی با فرماندهی وزیر بهداشت تشکیل شده است و نظارت دقیق بر امر خدمت‌رسانی در این ایام وجود دارد.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سید محمد پورحسینی، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی در بازدید از بیمارستان‌های شهید صدوقی و شهید دکتر رهنمون استان یزد افزود: وزیر بهداشت و معاونان وی در طول این ایام از بیشتر مراکز بهداشتی و درمانی در سطح کشور بازدید می‌کنند. 

وی افزود: خدمت‌رسانی در وزارت بهداشت به‌ویژه در ایام تعطیل با قوت بیشتری ادامه دارد و طبق دستورالعمل ابلاغی جامع در این وزارتخانه، تمامی اورژانس‌های پیش بیمارستانی، حوزه درمان و غذا و دارو در سراسر کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند. 

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به فعالیت ۳ هزار و ۲۰۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ با ۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه آمبولانس در سطح کشور خاطرنشان کرد: حدود ۲۶ هزار نیروی آماده به کار در مراکز اورژانس و پایگاه‌های سلامت نوروزی مشغول ارائه خدمات در مبادی ورودی و خروجی شهرها هستند. 

پورحسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تیم‌های بهداشتی که نظارت و بازدید مداوم از اماکن، رستوران‌ها و اقامتگاه‌ها را عهده‌دار هستند و همچنین کارکنان بهداشتی مستقر در مرزها که با انجام تست‌های لازم جهت پیشگیری از طغیان و شیوع بیماری‌ها تلاش می‌کنند، قدردانی کرد. 

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت تاکید کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار بیمارستان با ۱۴۶ هزار تخت فعال در حوزه درمان در کشور فعال است. از تاریخ ۲۵ اسفندماه تا امروز، تعداد ۶۵۵ هزار و ۱۹۴ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار و منجر به انجام ۱۹۷ هزار ماموریت شده است. 

پورحسینی افزود: از ۲۸ اسفند تا کنون، تعداد ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار مراجعه به اورژانس‌های کشور داشتیم که ۲ میلیون و ۳۸۵ هزار نفر به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند و ۵۰۰ هزار نفر هم بستری شدند. همچنین در این مدت ۱۲۳ هزار عمل جراحی در سطح مراکز درمانی و بیمارستان‌های کشور انجام شده است. 

براساس اعلام وبدا، مشاور وزیر بهداشت در پایان وضعیت خدمات‌رسانی در مراکز دانشگاهی استان یزد را در سطح مطلوب ارزیابی و از تلاش‌های مسئولان و کادر سلامت این استان قدردانی کرد.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.