بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :


در گفت‌وگو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، مطرح شد؛

asdasd





رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش باران در مناطق شرقی کشور طی امروز و بارش‌های پراکنده در روزهای شنبه و یکشنبه در سایر نقاط ایران خبر داد.

«صادق ضیائیان»، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، درباره آخرین وضعیت جوی کشور توضیح داد: امروز (جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، برخی نقاط یزد، کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و همچنین کاهش دما و در نقاط مستعد گرد و خاک رخ می‌دهد. 

وی افزود: فردا (شنبه ۱۱ فروردین) در شمال استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران رخ خواهد داد و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین) نیز در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روز دوشنبه (۱۳ فروردین) در جنوب اصفهان، نیمه شمالی فارس، کرمان، نیمه شرقی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) علاوه بر مناطق فوق در استان‌های اصفهان، لرستان، کرمانشاه، جنوب همدان، جنوب مرکزی و شمال خراسان رضوی نیز بارش باران و وزش باد رخ می‌دهد. 

این مقام مسئول در سازمان هواشناسی کشور همچنین اظهار داشت: آسمان شهر تهران فردا (۱۱ فروردین‌) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین‌) نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان با بیان این که طی دو روز آینده خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود، عنوان کرد: طی فردا و پس‌فردا (شنبه و یکشنبه) بندرعباس با بیشینه دمای ۲۸ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد گرمترین و اردبیل با کمینه دمای ۰ و ۲ درجه سانتی‌گراد سردترین مراکز استان کشور خواهند بود.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.