بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

نویتکس تا نیم‌فصل 1402 – 1403، اسپانسر جدید تیم پرسپولیس است. براساس توافق صورت‌گرفته، نام برند «نویتکس» در جام حذفی و لیگ برتر روی کیت سرخ‌پوشان تیم پرسپولیس قرار می‌گیرد. پیش‌ازاین، نویتکس، کاپیتان خوش‌نام فوتبال ایران، سیدجلال حسینی را به‌عنوان سفیر برند خود معرفی کرد!

نویتکس با تولید محصولات شوینده و بهداشتی برای شست‌وشوی لباس و نظافت خانگی، در شمار بهترین تولیدکنندگان قرار دارد که با فناوری روز دنیا محصولات خود را به بازار ایران عرضه می‌کند.

نویتکس یه تیم تمیز!

نویتکس با شعار «نویتکس یه تیم تمیز» و تمرکز بر ارائه محصولات شوینده و بهداشتی درجه 1، تلاش می‌کند حس خوب تمیزی و زیبایی را به زندگی افراد انتقال دهد تا نام محصولات نویتکس برای همیشه در خاطر مصرف‌کنندگان باقی بماند. نویتکس با تولید محصولات باکیفیت در تلاش است محصولاتی عرضه کند که همواره موردعلاقه مشتریان داخلی و خارجی باشند.

نویتکس و عرضه شوینده‌هایی خلاقانه!

خلاقیت در تولید انواع شوینده و ضدعفونی‌کننده، یکی از ویژگی‌های برند نویتکس بوده و تنوع محصولات آن بسیار زیاد است.

این برند همچنین، در تولید محصولات بهداشتی و انواع شوینده از فناوری ODour Guard سوئیس و برای شست‌وشوی سریع از تکنولوژی HE بهره می‌برد.

برخی از محصولات بهداشتی کمپانی نویتکس شامل موارد زیر می‌شوند:

• مایع دستشویی صدفی

• مایع لباسشویی

• پاک‌کننده چندمنظوره

• مایع تیره‌شوی

• نرم‌کننده حوله و لباس

• ژل ماشین ظرفشویی

این محصولات کاربردی در اندازه‌ها و رایحه‌های گوناگون تولید می‌شوند. ویژگی‌های مهم مشترک در میان محصولات نویتکس، رایحه بسیار خوب و ماندگار و پاک‌کنندگی فوق‌العاده است.

نویتکس؛ اسپانسر جدید پرسپولیس!

شرکت نویتکس با عقد قراداد تا نیم‌فصل 1402 – 1403، حامی مالی و اسپانسر سرخ‌پوشان پرسپولیس می‌شود.

ارتش سرخ پرسپولیس در 27 اسفند 1402 با کیت‌هایی در مقابل تیم پیکان قرار می‌گیرد که نام اسپانسر جدید خود (نویتکس) را بههمراه دارند!

 



پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.