بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :



asdasd





مدیر عامل البرز گاز گفت: یکی از افتخارات مجموعه در سال 1402 در حوزه قیمت گذاری این است که افزایشی برای قیمت سیلندری گاز خانگی در نظر نگرفته‌ایم و با توجه به تورم و هزینه‌های بسیار سنگینی که برای خانوار وجود دارد سعی بر کاهش هزینه‌ها داشته‌ایم.

اردشیر دادرس در گفت و گو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، گفت: با توجه به فعالیت 32 ساله جزیره کیش در حوزه انرژی خوشبختانه توانستیم با حضور مسئولین جدید نسبت به احیا و توسعه‌ی انرژی به ویژه صنعت گاز مایع در جزیره کیش پیشرفت های خوبی کسب کنیم و امیدواریم مسئولین در این زمینه همکاری مستمری داشته باشند.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم تا سهمیه‌ی 50 درصدی کارخانه‌ی مدرن و مجهز تاسیسات سیلندر و ذخیره‌سازی جزیره کیش را با تخصیص سهمیه‌ی اصولی ادامه دهیم چون این صنعت توجیه اقتصادی ندارد و با توجه به هزینه‌های بالایی که در جزیره کیش شاهد هستیم نیاز داریم مسئولین شرکت نفت، هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به بحث سهمیه و خوراک تجدید نظر کنند.

دادرس اضافه کرد: در حوزه‌ی ورزش، موفق به قهرمانی سه تیم در لیگ برتر کشور شده‌ایم، آقایان توانستند مقام اول را در رشته‌ی تنیس در بین 128 تیم کسب کند. بانوان نیز مقام اول و دوم کشوری را با سه جام بزرگ لیگ برتر کشور کسب کرده‌اند که در خانه‌ی تنیس خلیج فارس نگهداری می‌شود.

مدیر عامل البرز گاز تشریح کرد: گاز مصرفی در حوزه تجاری و صنایع حدود 60 الی 65 و برای مصارف خانگی 20 الی 25 درصد است که از رقم 44 و 66 تومان به 128 تومان رسانده بود ولی ما با همان قیمت 44 تومان و 66 تومان توزیع می‌کنیم.

دادرس افزود: مصارف گاز تجاری به دلیل خدمات پخش مستقیم افزایش قیمت 35 الی 40 درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: مجموعه البرز گاز با بالاترین استاندارد سیلندر جزو اولین شرکت‌هایی است که ضریب بالاتر از 95 را برای ایمنی کسب کرده و همچنین گواهینامه و نشان استاندارد را در اختیار دارد.

دادرس در پایان ضمن تبریک و آرزوی سلامتی گفت: در جزیره کیش بیش از 20 هزار سیلندر در انتظار بازسازی و نو‌سازی است که می‌بایست سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به این موضوع نگاه جدی تری داشته باشد.

 

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.