بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :


حمایت آبی اناری پوشان از ستاره جدید لاماسیا:

asdasd





ژاوی هرناندز و برخی از بازیکنان بارسلونا، از عملکرد پائو کوبارسی در این تیم بسیار خوشحال هستند.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، نمایش عالی پائو کوبارسی مقابل ناپولی تأثیر زیادی بر جای گذاشت و اعضای رختکن بارسا در تمجید از عملکرد این مدافع جوان تردیدی نداشتند.

هم ژاوی هرناندز به عنوان مربی و هم چند تن از هم تیمی‌هایش، از فرصت استفاده کردند و تاکید کردند که این بازیکن جزوی از آینده باشگاه بارسلونا است.

ابتدا ژاوی درمورد این ستاره جوان  گفت:”خلاصه این است که وقتی کوبارسی توپ را در اختیار دارد، ضربان قلب من بالا نمی‌رود. این بهترین خصوصیتی است که کوبارسی دارد. وقتی یک بچه 17 ساله توپ را در اختیار دارد، آرام هستم. او حتی برای طولانی مدت، با عقل خود بازی می‌کند. این برای من شگفت انگیز است.”

علاوه بر تمجیدهای ژاوی، هم تیمی‌های او پس از نمایش دیدنی کوبارسی در مقابل ناپولی نیز می خواستند به تمجید از عملکرد این بازیکن بپردازند.

سرخی روبرتو درمورد این بازیکن جوان گفت:”او در تمام فصل مدام ما را غافلگیر کرده است. در تمام بازی‌هایی که انجام داده اینطور بوده است. او یک بازیکن مادام العمر برای بارساست، یکی از کسانی که از دل لاماسیا بیرون آمده اند. او یک پسر بسیار متواضع و سختکوش است. وقتی گفته می‌شود این باشگاه بیش از یک باشگاه است، به خاطر همین چیزهاست، به خاطر اعتماد به سرمایه‌های این باشگاه.”

رونالد آرائوخو درمورد کوبارسی گفت:”حقیقت این است که پائو تماشایی و یک استعداد بومی است. او بسیار خوب است و نه تنها با توپ، بلکه در دوئل‌ها نیز خوب بازی می‌کند. او بازیکن بزرگی است و فکر می‌کنم آینده این باشگاه است. خوشحالم چون ما خیلی خوب همدیگر را تکمیل می‌کنیم. ما خیلی خوب همدیگر را تکمیل می کنیم و امیدوارم سالیان سال اینگونه باشد. با تواضعی که دارد، او بازیکن بزرگی است و خیلی خوب کار می‌کند.”

همچنین فرمین لوپز به عنوان یکی از استعدادهای جدید بارسا در مورد هم تیمی جدیدش گفت:”پائو با سن و سالش، درست مثل لامینه یامال، ناشناس بود. او بازی‌های بزرگی انجام داده و شایسته این مقام است. من برای او بسیار خوشحالم.”



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.