بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :



asdasd





سرمربی پرسپولیس بعد از ۶ بازی حضور روی نیمکت این تیم به آمار جالب توجهی دست یافته است.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به اتمام رسید و تنها بازی‌ای که گلی نداشت و 2 تیم به تساوی رضایت دادند، داربی پایتخت بود. با این نتیجه استقلال 43 امتیازی شد و فاصله خود با پرسپولیس را در صدر جدول روی عدد سه نگه داشت. اوسمار ویرا و شاگردانش نیاز بیش‌تری برای کسب پیروزی داشتند اما به هدف خود نرسیدند. با این وجود همچنان آن‌ها شانس خوبی برای رسیدن به حریف دیرینه خود و دفاع از عنوان قهرمانی‌شان خواهند داشت. 

اوسمار ویرا برای ششمین مرتبه در دیدارهای رسمی به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشست. او پس از شکست برابر آلومینیوم، چهار پیروزی متوالی را مقابل تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، نفت‌وگاز گچساران و فولاد خوزستان را به ارمغان آورد و حالا در رویارویی با استقلال نوبت به اولین تساوی این سرمربی برزیلی رسید. 

عملکرد پرسپولیس زیر نظر ویرا در داربی پایتخت پیش از این دیدار فوق‌العاده بود. آن‌ها در سه مصاف با تراکتور، نفت‌وگاز و فولاد، آمار 100 درصد پیروزی را به ثبت رساندند و موفق به زدن 9 گل شدند و تنها 2 گل دریافت کردند. حالا اما شاهد اولین مسابقه‌ای بودیم که پرسپولیس نتوانست به سه امتیاز دست پیدا کند و همچنین دروازه حریفش را باز کند.

ویرا و تیمش در نیم‌فصل دوم از 15 امتیاز ممکن، 10 امتیاز به دست آورده‌اند و در جدول رده‌بندی طی این پنج هفته تنها استقلال را با 11 امتیاز بالاتر از خود می‌بینند و در کنار تراکتور با 10 امتیاز در رتبه دوم قرار دارند. سرخ‌پوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند تبدیل به بهترین تیم نیم‌فصل دوم شوند.

این تساوی برای پرسپولیس نتیجه فوق‌العاده‌ای نبود اما آن‌ها همچنان این فرصت را دارند تا طی هفته‌های آتی فاصله ایجاد شده با رقیب سنتی خود را از بین ببرند. اوسمار نباید بابت این تساوی خیلی ناراضی باشد. اگر او در این دیدار شکست می‌خورد ممکن بود بازهم فشار زیادی را از سوی رسانه‌ها و بعضی از هواداران پرسپولیس تجربه کند اما حالا اوضاع برای او همچنان پایدار باقی مانده و می‌تواند با اعتماد‌به‌نفس فراوان به ادامه کار بیندیشد.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.