بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :


وزارت خارجه سوریه:




وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که حمله تروریستی کرمان را به شدت محکوم و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی می‌کند.


حادثه کرمان عزم ایران برای مبارزه با تروریسم را متزلزل نمی کند


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو حمله تروریستی خائنانه علیه مردم بی گناه در گلزار شهدای کرمان را که منجر به شهید و مجروح شدن صدها شهروند شد، به شدت محکوم کرده و با ایران در مقابله با تروریسم و ​​توطئه‌های آن ابراز همبستگی می کند.

 در این بیانیه آمده است: «‌جمهوری عربی سوریه تاسف عمیق، تسلیت خالصانه و همدردی گرم خود را به رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و بازماندگان داغدیده ابراز و برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل می کند. شکست تروریست ها و حامیان آنها در دستیابی به اهداف نفرت انگیز خود قطعی و حتمی است و آنها هر کجا که باشند، باید محاکمه شوند».

وزارت خاجه سوریه ضمن اعلام همبستگی با ایران در مبارزه با تروریسم بر توانایی این کشور برای عبور از این فاجعه دردناک تاکید و تصریح کرد که این حمله تروریستی خائنانه عزم و اراده  ایران برای مبارزه با تروریسم و حمایت از ملت های ستمدیده را تضعیف نخواهد کرد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه تشدید حملات و اقدامات تروریستی در منطقه توسط طرف های متخاصم دلیل روشنی بر شکست پروژه های مخرب آنهاست، نسبت به پیامدهای اقدامات تروریستی برای کشورهای منطقه و ثبات آنها و همچنین صلح و امنیت بین المللی هشدار داده شده است.

​                       

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.