بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :


کنعانی در نشست خبری:




سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی در سایه حمایت تمام عیار آمریکا در ایام سال نو میلادی هم دست از اقدامات شرورانه و ماجراجویانه خود برنداشت و این جنایت را به طور مستمر ادامه می‌دهد جا دارد از جامعه جهانی بخواهیم در مسئولیت حمایت از ملت فلسطین و بازدارندگی در مقابل ماشین کشتار در برابر رژیم صهیونیستی عمل کنند.


اندیشه مقاومت هر روز جان تازه‌ای می‌گیرد/ جامعه جهانی به مسئولیت خود در مقابل ماشین کشتار رژیم صهیونیستی عمل کند


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز در محل این نشست با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

کنعانی در این نشست گفت: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار بزرگ قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم حاج قاسم سلیمانی هستیم. نام و یاد این شهید گرانقدر را گرامی می‌دارم و به روح آن شهید والامقام درود و سلام می‌فرستم.

وی گفت: شهید سلیمانی در بین ما نیست اما آرا، افکار و اندیشه‌ها و مکتب وی در منطقه برقرار است و نرم‌افزار مقاومت که آن شهید گرانقدر تولید کرد، باقی است و اندیشه مقاومت هر روز جان تازه‌ای به خود می‌گیرد.

کنعانی افزود: همچمین یاد و خاطره شهید گرانقدر شهید سیدرضی موسوی را گرامی می‌دارم و یک‌بار دیگر اقدام جنایت‌آمیز ترور این شهید را محکوم می‌کنم. رژیم صهیونیستی در توسل به اینگونه اقدامات جنایت‌آمیز هیچ‌گونه دستاورد راهبردی نخواهد داشت.

وی گفت: فرا رسیدن سال نو‌میلادی را به همه مسیحیان ساکن کشور و همچنین در سرتاسر جهان و پیروان ادیان الهی تبریک می‌گویم. ملت‌های جهان در شرایطی سال نو را جشن می‌گیرند که سرزمین زادگاه عیسی مسیح تحت بی‌سابقه‌ترین جنایت رژیم غاصب قرار دارد. رژیم صهیونیستی در سایه حمایت تمام عیار آمریکا در ایام سال نو میلادی هم دست از اقدامات شرورانه و ماجراجویانه خود برنداشت و این جنایت را به طور مستمر ادامه می‌دهد جا دارد از جامعه جهانی بخواهیم به مسئولیت حمایت از ملت فلسطین و بازدارندگی در مقابل ماشین کشتار رژیم صهیونیستی عمل کند.



خبر در حال تکمیل می باشد…





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.