بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :


اسحاقی در تذکر شفاهی:




یک نماینده مجلس با انتقاد از اینکه گرانی اینترنت به کسب و کارها و کسانی که نمی‌توانند فضایی را برای کسب و کار خود داشته باشند و همچنین روستاییان آسیب وارد می‌کند، گفت: مگر کیفیت اینترنت ارتقاء یافته که قیمت آن گران شده است.


مگر کیفیت اینترنت ارتقاء یافته که قیمت آن گران شده است؟/ نباید اجازه داد برخی مسئولان با دستوراتشان به گفتمان انقلاب خدشه وارد کنند


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: خداوند را شاکریم که در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم آن با خلق حماسه ۹ دی در کنار نائب برحق امام زمان (عج) از دو امانت شهدا یعنی انقلاب و ولایت حفاظت و صیانت کردند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس افزود: رحمت خداوند بر شهید رضی که تربیت شدگان او منتقمان خون شهیدان خواهند بود؛ انتقامی که نتیجه‌اش ذلت و خواری آمریکا و محو شدن رژیم صهیونیستی از تاریخ و جغرافیا خواهد بود.

وی ادامه داد: گفتمان رئیس‌جمهور گفتمان انقلاب و مورد تأیید رهبری معظم انقلاب است و نباید اجازه داد که برخی مسئولان با دستوراتشان به این گفتمان خدشه وارد کنند.

اسحاقی با انتقاد از اینکه گوشت دام سبک و سنگین در حال محو شدن از سفره مردم است، یادآور شد: ارز برای واردات دام سبک و سنگین تخصیص می‌دهیم اما به صورت کامل انجام نمی‌شود، حرف ما این است که به این ارز نیازی نیست و جای آن می‌توان ریال خودمان را به روستاییان، عشایر و کشاورزان تخصیص دهیم و اگر این کار انجام شود نه تنها تولید داخل بهبود پیدا خواهد کرد بلکه صادرات هم خواهیم داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از اینکه گرانی اینترنت به کسب و کارها و کسانی که نمی‌توانند فضایی را برای کسب و کار خود داشته باشند و همچنین روستاییان آسیب وارد می‌کند، گفت: مگر کیفیت اینترنت ارتقاء یافته که قیمت آن گران شده است؟



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.