بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :


حاج علی اکبری:




خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: جاهلیت مدرن غربی امروز هویت زنان را زنده به گور می‌کند، گاهی با پرچم فمینیست و بر حسب ظاهر پیگیری حقوق زنان را مطرح می‌کنند در حالی که ذات فمینیست چیزی جز مردسالاری نیست و توصیه به زنان برای عبور از هویت خلقتی خودشان است.


جاهلیت مدرن غربی امروز هویت زنان را زنده به گور می‌کند/ انقلاب اسلامی بزرگترین خدمت را در احیای هویت زن معاصر ایرانی انجام داد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، حجت الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه در مصلی تهران گفت: ما با انقلاب اسلامی زندگی تازه‌ای را در سایه‌سار حضرت مادر سلام الله علیها آغاز کردیم و به همین مناسبت نگاه‌ها متوجه یک موضوع بسیار حیاتی، جدی و سرنوشت ساز در همه زمان‌ها شد و آن موضوع زن است که وقتی نامش برده می‌شود، خانواده، مادر و همسر به یاد می‌آید و چه حلاوتی در این واژه‌ها است. هویت، تربیت، محبت، ایثار، وفا، معنویت، حیا، عفاف، مجاهدت و وفاداری همه مفاهیم بلندی است که پیرامون شخصیت زن شکل می‌گیرد.

وی افزود: جاهلیت مدرن غربی امروز هویت زنان را زنده به گور می‌کند، گاهی با پرچم فمینیست و بر حسب ظاهر پیگیری حقوق زنان را مطرح می‌کنند در حالی که ذات فمینیست چیزی جز مردسالاری نیست و توصیه به زنان برای عبور از هویت خلقتی خودشان است. همچنین در نگاه لیبرالیستی به زنان در جریان سرمایه‌داری با برجسته‌سازی ویژگی جنسیتی زنان، برده‌داری و استثمار نوینی را شکل دادند که از زن یک موجود درجه ۲ می‌سازد، نگاهی که یا او را برای به دست آوردن ثروت یا طعمه‌ای برای لذت‌جویی و کام‌جویی می‌داند.

وی تصریح کرد:  به این ترتیب آن سلول اصلی حیات بشری یعنی خانواده در معرض فساد، بیماری و خطر قرار می‌گیرد و با برداشتن حیا و عفت در محیط زیست بانوان، عملاً جنگ علیه خانواده را آغاز کردند و چه به روز بشریت آوردند؛ این فهرست طولانی جنایت جاهلیت مدرن غربی علیه زنان یعنی علیه کل بشریت است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در پرتو معارف فاطمی و هدایت فاطمی با تکیه بر میراث وحیانی و بهره‌برداری از درس‌های معلم اول انقلاب اسلامی یعنی امام راحل بزرگترین خدمت را در احیای هویت زن معاصر ایرانی و بعد هم زنان جهان انجام داد. در این نگاه، زن هویت اساسی و خلقیاتش کاملاً صیانت می‌شود. هویت زنانه او به رسمیت شناخته می‌شود، یعنی نقش مادری و همسری اصالت پیدا می‌کند و پیش از این‌ها نقش دختری اصالت پیدا می‌کند.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.