بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :


آکسیوس خبر داد:




پایگاه خبری «اکسیوس» اعلام کرد که وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی امروز -سه‌شنبه- با مقام‌های آمریکا با محوریت رایزنی درباره مرحله بعدی جنگ غزه دیدار می‌کند.


دیدار وزیر امور استراتژیک اسرائیل با مقام‌های آمریکا درباره مرحله بعدی جنگ غزه


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، پایگاه خبری «اکسیوس» اعلام کرد که «ران درمر» وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی امروز -سه‌شنبه- با مقام‌های دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا با محوریت رایزنی درباره مرحله بعدی جنگ غزه دیدار می‌کند.

درمر یکی از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی است که پیش از این به عنوان سفیر این رژیم در ایالات متحده فعالیت می‌کرد.

بر اساس گزارش آکسیوس، انتظار می‌رود درمر با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه و همچنین اعضای کنگره دیدار کند.

این دیدارها در حالی برگزار می‌شود که کاخ سفید تلاش می‌کند اسرائیل از جنگ شدیدی که برای نزدیک به سه ماه در غزه به راه انداخته و منجر به جان باختن بیش از ۲۰ هزار فلسطینی شده است، دور شود. 

هفته گذشته، کاخ سفید به خبرنگاران گفت که اسرائیل به ایالات متحده اطمینان داده است که به عملیات‌هایی با شدت کمتر روی آورد؛ هرچند زمان‌بندی مشخصی برای این انتقال تعیین نمی‌کند.

مقام‌های آمریکایی پیش از این به سی‌ان‌ان گفته بودند که انتظار دارند اسرائیل تا ژانویه تاکتیک‌های خود را به سمت عملیات‌های محلی‌تر تغییر دهد.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.