بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :


معاون وزیر شرایط اضطراری روسیه:




معاون وزیر شرایط اضطراری روسیه از آمادگی این کشور برای تبادل دانشجو و همکاری علمی خبر داد و گفت: روسیه خواستار ارتباط بیشتر با ایران در حوزه مدیریت بحران است.


روسیه خواستار ارتباط بیشتر با ایران در حوزه مدیریت بحران است


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور «آلکسی سیرکو» بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه دیدار با محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران، ضمن ابراز خرسندی از سفر به ایران و شرکت در نمایشگاه «دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲» اظهار کرد: ارزیابی ما از روابط دو کشور مثبت و رو به پیشرفت است.

معاون وزیر شرایط اضطراری روسیه گفت: روسیه خواستار برقراری ارتباط بیشتر در زمینه مدیریت شرایط اضطراری و بحران حوادث طبیعی است و در حوزه تبادل علمی آماده اعزام کارشناسان و تبادل تجربیات دو کشور هستیم.

سیرکو افزود: بلایای طبیعی در چند سال اخیر رو به افزایش بوده و این موضوع، دلیل بر اقدامات پیشگیرانه و همکاری های بیشتر در زمینه مدیریت بحران خواهد بود.

وی عنوان کرد: روسیه آماده همکاری در خصوص تبادل دانشجو و همکاری علمی در زمینه تولید مشترک تجهیزات پیشگیری و مدیریت بحران و همچنین به اشتراک گزاری تجربیات خود در این زمینه با جمهوری اسلامی ایران است.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.