بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

طبقه ۱۴۸ برج خلیفه؛ مرتفع‌ترین رصدخانه جهان

این شانس هر روز در خانه افراد را نمی‌زند که بتوانند آسمان و ستاره‌گان را از مرتفع‌ترین رصدخانه جهان تماشا کنند. اگر به دبی می‌روید پیشنهاد می‌کنیم به صفحه بلیط تفریحات دبی بروید و بلیط ورودی این برج زیبا را تهیه کنید. البته قیمت این بلیط با توجه به طبقاتی که قرار است از آن‌ها بازدید کنید متفاوت است. به عنوان مثال رصدخانه‌ای که از آن صحبت کردیم در طبقه ۱۴۸ این برج قرار دارد که بلیطش به همراه طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ به قیمت ۱۳۰ دلار برای هر نفر به فروش می‌رسد.

پارک آبی وایلد وادی؛ آبتنی در میان اساطیر

بی‌شک یکی از بهترین تفریحات دبی، وایلد وادی است. در وایلد وادی می‌توانید یک ماجراجویی آبی لذت بخش در دنیای اساطیر عرب داشته باشید. در واقع این پارک بر اساس فولکلور و کهن الگوهای عربی طراحی شده و تونل‌ها و قسمت‌های مختلفش دارای طراحی ویژه با الهام از این الگوهاست. با این حال وقتی می‌گوییم در این پارک تجربه‌ای بی‌نظیر را از سر می‌گذرانید قضیه فقط به طراحی پارک مربوط نمی‌شود؛ بلکه وسایل بازی و سرسره‌های این پارک نیز محشر هستند. به طور مثال بزرگ‌ترین استخر موج خاورمیانه در وایلد وادی قرار دارد.

یک تفریح و سرگرمی آبی وقتی حجتش بر شما تمام می‌شود که برای تغذیه شما هم برنامه داشته باشد. همانطور که ممکن است بدانید بازی‌های آبی انسان را گرسنه می‌کند و پارک وایلد وادی این قضیه را به خوبی درک کرده است. رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فروشگاه‌های بزرگی در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید برای استراحت به آن‌ها مراجعه کنید. بلیط ورودی این پارک برای هر نفر از ۱۰۵ دلار شروع می‌شود.

موزه آینده دبی؛ در تاریخ به سمت جلو حرکت کنید!

اکثر موزه‌های دنیا ساخته شده‌اند تا در آن‌ها قدم بزنید و سرگذشت مردمان گذشته و آثاری که از آن‌ها در طول تاریخ به‌جا مانده است را ببینید؛ اما در موزه آینده قضیه کاملا برعکس است. در این موزه با نمایشگاه‌ها و تالارهایی برخورد می‌کنید که آینده‌ای حداقل مربوط به ۵۰ سال بعد را نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید پرنده‌ خیال‌تان در تاریخ رو به جلو حرکت کند و اگر کنجکاو هستید بدانید احتمالا دنیا در نیم‌قرن آینده چه شکلی خواهد شد، حتما به این موزه سر بزنید. موزه آینده یکی از بهترین تفریحات در دبی است که بلیط آن با قیمت ۴۱/۵۹ دلار برای هر نفر قابل خرید است. البته این قیمت برای تمام ایام سال یکسان نیست و بالا و پایین دارد. در واقع تمام تفریحات دبی به همین صورت هستند. از همین‌رو برای اینکه خیال‌تان راحت باشد، پیشنهاد می‌کنیم با دریافت واچر دبی برای تفریحات به سراغ آن‌ها بروید.

آکواریوم دبی؛ باغ وحشی زیر آب!

Picture2

اگر تمام این بلاگ را بخوانید و نگاهی به بهترین تفریحات دبی با قیمت آن‌ها بیاندازید، عالی‌تر از این تفریح پیدا نمی‌کنید. آکواریوم دبی یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان است که در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد. این آکواریوم دارای دو بخش است که یکی از آن‌ها را به نام باغ‌وحش زیر آب می‌شناسند. این آکواریوم ۱۰ میلیون لیتر آب دارد و بیش از ۳۳ هزار جانور دریایی در آن زندگی می‌کنند. با مراجعه به این آکواریوم علاوه‌بر اینکه می‌توانید به تماشای این موجودات مشغول شوید، فرصت غواصی در میان آن‌ها را نیز خواهید داشت.

اوج هیجان تفریح در این مجموعه وقتی است که در حال غواصی هستید و کوسه‌ها از کنارتان عبور می‌کنند. طبیعتا تدابیر امنیتی این آکواریوم به گونه‌ای‌ست که هیچ خطری برای شما ندارد. پس نگران اینطور مسائل نباشید و از ماجراجویی خود لذت ببرید. همچنین در قسمت باغ‌وحش زیر آب این آکواریوم موجوداتی را ببینید که در جهان کمیاب و بی‌نظیرند. قیمت بلیط ورودی این آکواریوم برای هر نفر از ۵۰ دلار شروع می‌شود.

فواره دبی؛ یکی از بهترین تفریحات در دبی با قیمت مناسب

تماشای فواره دبی در غروب یکی از روزهای سفرتان به این شهر، تجربه‌ای بی‌نظیر خواهد بود. از طرفی با توجه به این قیمت بلیط ورودی آن تنها ۱۰/۷۵ دلار است، می‌توانید بدون خرج کردن پول زیادی آن را ببینید. پس به هیچ عنوان رفتن به این فواره را فراموش نکنید؛ رقص آب در دنیایی از رنگ‌های چشم‌نواز در این فواره انتظار شما را می‌کشد. همچنین در صورتی که مایل باشید می‌توانید بلیط خود را ارتقاء دهید و از قایق سواری در کنار این فواره هم لذت ببرید. پس برای رفتن به فواره دبی که بی‌شک یکی از بهترین تفریحات دبی است تعلل نکنید.

پارک آبی آتلانتیس؛ یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی جهان

نمی‌شود از بهترین تفریحات در دبی حرف زد و نام این پارک آبی را نیاورد. پارک آبی آتلانتیس که در هتلی به همین نام قرار دارد، یکی از بی‌نظیرترین پارک‌های آبی در سراسر جهان است. لازم به ذکر است که استفاده از این پارک آبی برای کسانی که در هتل آتلانتیس اقامت دارند رایگان است و برای افراد دیگر هزینه‌ای برابر با ۸۵/۸۳ دلار دارد. در این پارک آبی سرسره‌ها و تونل‌های آبی فراوانی وجود دارد که برخی از آن‌ها به بلندای یک رود بزرگ هستند!

این پارک آبی دارای قسمت اختصاصی برای کودکان است که یک سرزمین اسپلشر رویایی برای آن‌هاست. فقط باید در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید کودکان‌تان هم تجربه برخی از وسایل بزرگ‌سالان این مجموعه را داشته باشند باید خودتان هم همراه آنان باشید. این پارک دارای قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد این قضیه است و اجازه نمی‌دهد کودکان به تنهایی از وسایل این پارک استفاده کنند.

سافاری؛ سرعت و هیجان روی تپه‌های شنی

Picture3

در سفر به دبی این فرصت را دارید تا با لوکس‌ترین خودروهای جهان به دل کویر بروید و روی تپه‌های شنی رانندگی کنید. همچنین می‌توانید سوار شترهای کویر شوید و ببینید که صحرا نشینی و زندگی در آن‌جا چگونه‌ تجربه‌ای است. تنها نکته‌ای که در مورد سافاری در دبی وجود دارد این است که این خدمت در گشت‌ها و تورهای نیم‌روزی بسیار متفاوتی برگزار می‌شود که خدمات هر کدام از آن‌ها متفاوت است. با این حال پایین‌ترین قیمت سافاری چیزی در حدود ۴۰ دلار برای هر نفر است.

بیابان‌گردی و سافاری فقط قدم زدن روی تپه‌های شنی نیست. اگر به آنجا بروید و آسمان صحرای دبی را ببینید بی‌شک هیچ‌گاه آن را فراموش نمی‌کنید. از آن‌جا می‌توانید به خوبی ستاره‌های پرنور منظومه شمسی را مشاهده کنید و از سپری کردن اوغات خود لذت ببرید.

حرف آخر؛ بلیط بهترین تفریحات دبی را به قیمت مناسب بخرید!

اگر می‌خواهید در سفر تفریحی‌تان به دبی سنگ تمام بگذارید، باید هزینه‌های خود را مدیریت کنید. یکی از مهم‌ترین کارها برای تحقق چنین هدفی خرید بلیط تفریحات از وب‌سایت‌های معتبری مانند اقامت۲۴ است. با این کار خیال‌تان راحت می‌شود که پول بی‌خودی و اضافی خرج نمی‌کنید و هیچ بلیطی را گران نمی‌خرید. بهترین تفریحات دبی با قیمت آن‌ها همیشه در این وب‌سایت قابل خریدند.



پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.