بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :


معاون شهردار تهران:




معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پارکینگ‌های طبقاتی متفاوتی به سفارش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در حال احداث است که از این میان، ظرف یک ماه آینده پارکینگ مینابی در منطقه ۱۵ تقدیم شهروندان می‌شود.


پارکینگ مینابی تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران – اهواز (پل اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸) و پل شهید مختاری در قالب هشتاد و هفتمین شنبه‌ امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمع دیگری از مدیران شهری پایتخت، صبح امروز (شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲) برگزار شد.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این مراسم با بیان این که حوزه فنی و عمرانی با رویکرد عدالت‌محوری فعالیت‌هایی در مناطق ۲۲ گانه تدارک دیده است، گفت: در برنامه چهارم تحول شهر تهران، اهداف و ماموریت‌هایی برعهده معاونت فنی و عمرانی گذاشته شده که بخشی از آنها تکمیل تقاطعات شهر است.

وی افزود: طی ۲۰ ماه گذشته در منطقه ۱۷ چندین پروژه با کارکردهای مختلف تقدیم شهروندان شده است که از آن جمله می‌توان به بازارروز شقایق با معماری ایرانی – اسلامی و بوستان شهید سلیمانی که ظرف مدت شش ماه در سازمان عمرانی مناطق عملیاتی شد، اشاره کرد.

حق‌بین با بیان این که در دوره کنونی مدیریت شهری، افزایش صد درصدی سهم آسفالت مناطق جنوبی مد نظر معاونت عمرانی بوده است، عنوان کرد: اغلب پروژه‌های بزرگراهی باعث گسست مناطق می‌شود و لازم است که به پیوند مناطق توجه کنیم. پروژه‌هایی که امروز رونمایی می‌شود، اثرگذاری ویژه‌ای در این امر دارند و از آن دست پروژه‌هایی هستند که قول آن در قرار خدمت شهردار تهران به شهروندان داده شده بود.

معاون شهردار تهران پایتخت با بیان این که در برنامه چهار ساله تحول شهر تهران باید ۲۸ کیلومتر بزرگراه افتتاح شود، ادامه داد: به جز پروژه‌های تقاطعی، انواع پروژه‌های ابنیه با کارکردهای مختلف به سفارش انواع سازمان‌ها و مناطق توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در دست اجرا است. پارکینگ‌های طبقاتی متفاوتی نیز به سفارش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در حال احداث است که از این میان، ظرف یک ماه آینده پارکینگ مینابی در منطقه ۱۵ تقدیم شهروندان می‌شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، حق‌بین در پایان تاکید کرد: اولویت ما انجام و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که به جهت مشکلاتی که برای شهر ایجاد کرده بود، در دست اقدام قرار دارد.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.