بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :






پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از روند و شرایط این تیم پرداخت.


اصلانیان: آینده خوبی برای این پرسپولیس متصور نیستم


به گزارش گروه ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، امیرحسین اصلانیان در در خصوص عملکر این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: نتایج پرسپولیس گواه وضعیت این تیم است و حرف بیشتری باقی نمی‌ماند. مشکلات پرسپولیس خیلی زیاد است و باید هرچه زودتر به آن رسیدگی شود. بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود تمرکز کافی نداشته و بسیار آشفته بازی کرده‌اند. این تیم از لحاظ روحی، روانی و فنی بهم ریخته و با این شرایط هر بازی وضعیت بدتر از قبل می‌شود و نمی‌توان امید داشت در آینده اوضاع بهتری را شاهد باشیم.

او ادامه داد: دربی که شرایط خاص خودش را داشت ولی یک بازی مثل بازی با استقلال خوزستان فرصت خوبی بود تا تیم خودش را بالا بکشد و نتیجه خوبی کسب کند و از این بحران خارج شود ولی در بازی برابر استقلال خوزستان یکی از بدترین پرسپولیس‌های اخیر را شاهد بودیم. تیم به طور کلی در همه پست ها بد بازی کرد و بازیکنان در زمین آشفته بودند و انگار نمی‌دانستند هدفشان چیست.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: استقلال و سپاهان از رقبای اصلی پرسپولیس هستند اما نحوه بازی این دو تیم با یکدیگر تفاوت دارد، سپاهان واقعاً زیبا بازی می‌کند و با توجه به مهره‌هایی که در زمین و روی نیمکت دارد اگر نتواند قهرمان شود باید به آنها جایزه داد که چطور با داشتن چنین بازیکنانی نتوانسته‌اند به عنوان قهرمانی دست یابند.

اصلانیان در پایان گفت: تیم پرسپولیس باید تقویت شود چون با این شرایط موجود نمی‌توان آینده خوبی را برای این تیم متصور شد و امیدوارم با تلاش بازیکنان، مدیران و اعضای کادر فنی هواداران در نیم فصل دوم شاهد نتایج بهتری از پرسپولیس باشیم، لیاقت پرسپولیس قرار گرفتن در این رده فعلی نیست. باید روی روحیه بازیکنان کار شود تا آنها بتوانند با تمرکز در زمین حاضر شوند. نبود تمرکز اصلی‌ترین عاملی است که پرسپولیس را در هفته‌های اخیر با چالش ایجاد کرده است.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.