بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :


عملکرد قابل قبول مهدی عبدی




مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که با قراردادی قرضی تا پایان فصل به تراکتور پیوست، این روزها در خط حمله تراکتور می‌درخشد.


هدیه یحیی به خمز


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، درویش در هفته‌های نخست نقل و انتقالات با نظر مساعد یحیی گلمحمدی با انتقال قرضی مهدی عبدی به تراکتور موافقت کرد تا این بازیکن، لیگ 23 ام با پیراهن تراکتور به میدان برود. مدیرعامل پرسپولیس در حالی پای برگه رضایت‌نامه مهاجم تیمش را امضا کرد که تنها 500 میلیون تومان برای این انتقال دریافت کرده است.

اما بر خلاف تصورها، این بازیکن عملکرد خوبی را در تراکتور از خود نشان داده و در 11 بازی 5 گل و 1 پاس گل به ثمر رسانده. او همچنین در دو بازی مقابل مس رفسنجان و پیکان گل های پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حریفان کرده تا اینگونه 6 امتیازبرای تیمش نیز کسب کرده باشد.

این در حالی‌ست که مهاجمان پرسپولیس در این فصل آمار خوبی را از لحاظ گلزنی ثبت نکرده و سهم آنها از 15 گل زده، فقط 5 گل است. حال این سوال پیش می‌آید که سرمربی پرسپولیس در وضعیتی که تیم خود از کمبود مهاجم رنج می‌برد، چگونه راضی به انتقال مهاجم جوان خود به یکی از رقیبان لیگ برتری می‌شود؟ در حالی‌ که رقم انتقال این بازیکن نیز مبلغی ناچیز به شمار می‌رود.

این بازیکن که تا خرداد سال 1406 تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس است، اولین بار در دربی شماره 90 یکی از تعویض‌های گابریل کالدرون بود و در اولین بازی رسمی خود گلزن دربی لقب گرفت. او همچنین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 گل تساوی مقابل النصررا به ثمر رساند و به صعود تیمش به فینال کمک کرد و اگر در فینال نیز آن اتفاقات تلخ رقم نمی‌خورد، گل قهرمانی آسیا را به نام خود ثبت می‌کرد.

حالا زننده گل‌های خاطره انگیز پرسپولیس، این روزها زیر نظر پاکو خمز روزهای خوبی را سپری می‌کند و اما باید دید که یحیی گل محمدی درنقل و انتقالات پیش رو چه فکری برای فاز هجومی تیمش خواهد کرد.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.