شیائومی یکی از برندهای تولیدکننده انواع گوشی و محصولات دیجیتال در این زمینه بوده که توانسته سهم گسترده‌ای از بازار را به خود اختصاص دهد. یکی از قابلیت‌های این برند تولید انواع گوشی میان رده و اقتصادی است. محصولات شیائومی در این محدوده عموما از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و ارزش خرید بالایی دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا معرفی لیست قیمت گوشی شیائومی تا 15 میلیون تومان و بهترین گزینه‌هایی که در این بازه برای خرید وجود دارند بپردازیم.

شیائومی 12x

اولین محصولی که در این زمینه به شما معرفی می‌کنیم، شیائومی 12 ایکس است. این محصول طراحی زیبایی داشته و فوق‌العاده خوش‌دست و سبک است. صفحه نمایش به کار برده شده در این محصول از نوع امولد و 6.28 اینچی است که کیفیت بالایی دارد. نرخ نو سازی این صفحه نمایش 120 هرتز بوده که تجربه کاربری مطلوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. تراشه اسنپدراگون 870 به کار برده شده در این محصول عملکرد مطلوبی داشته و به راحتی می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را هم به اجرا درآورند.

طول عمر باتری و میزان شارژ دهی این محصول هم در وضعیت قابل قبولی قرار داشته و از یک شارژر فست شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کند. قیمت گوشی شیائومی 12 ایکس نسبت به کیفیت آن در رنج مناسبی قرار دارد از این رو می‌توانیم بگوییم ارزش خرید این محصول بالاست.

شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus

یکی دیگر از میان رده‌های قدرتمند موجود در این بازه که شما می‌توانید انتخاب کنید، ردمی نوت 12 پرو پلاس است. این محصول در سه رنگ آبی، مشکی و سفید به بازار عرضه شده و شما می‌توانید از بین آن‌ها به انتخاب بپردازید. لنز اصلی پکیج دوربین این محصول 200 مگا پیکسلی بوده که در این بازه قیمت گوشی، می‌تواند عملکرد مطلوب و مناسبی داشته باشد. نمایشگر به کار برده شده در این محصول از نوع امولد با اندازه 6.67 اینچ و رفرش ریت 120 هرتز است.

پردازنده این محصول از نوع مدیاتک دایمنسیتی 1080 بوده و در اجرای برنامه‌ها به صورت روان کار می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی همراه با شارژر 120 واتی فوق فست شارژ را می‌توانیم یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای محصول بدانیم. این محصول در دو نسخه با رم های 8 و 12 به بازار عرضه می‌شود که شما می‌توانید بسته به عملکرد و نیاز خود رد این زمینه از بین آن‌ها به انتخاب بپردازید.

شیائومی پوکو x5 پرو

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های شیائومی در این بازه قیمتی که شما می‌توانید انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید، شیائومی پوکو x5 پرو است. در این محصول از تراشه قدرتمند اسنپدارگون 778 استفاده شده که عملکرد مطلوبی در این راستا داشته و از شبکه 5G به خوبی پشتیبانی می‌کند. این محصول مقاومت خوبی در برابر قطرات آب و همچنین گردوغبار دارد و از این رو شما می‌توانید با اطمینان خاطر بالاتری از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش این محصول از نوع امولد با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل در اندازه 6.67 اینچ ساخته شده که کیفیت و روشنایی مطلوب و مناسبی در این زمینه دارد. دوربین اصلی این محصول 108 مگا پیکسل بوده و بوده شما کمک می‌کند تا تصاویر باکیفیت مناسبی ثبت کنید. باتری به کار برده شده در این گوشی شیائومی با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت بوده که برای استفاده به صورت روزمره گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این محصول شیائومی با رم 6 و 8 و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود.

پوکو F5

دیگر انتخابی که در این بازه قیمت گوشی شیائومی می‌توانید داشته باشید، پوکو F5 است. این محصول شیائومی از متریال باکیفیتی ساخته شده و وزن سبکی دارد. صفحه نمایش به کار برده شده در این محصول از نوع امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بوده که سطح کیفیت بالا و مطلوبی دارد. پردازنده این محصول از نوع اسنپدراگون +7 نسل 2 است که می‌تواند نیاز شما در اجرای برنامه‌های مختلف تا حد زیادی برطرف کند. باتری این محصول ظرفیتی برابر با 5000 میلی‌آمپر ساعت داشته و از شارژر 67 واتی فست شارژ به خوبی پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های این محصول هم کیفیت مطلوبی داشته و شما می‌توانید برای عکاسی از آن‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. این محصول در دو نسخه با رم 8 و 12 و فضای ذخیره‌سازی 256 به بازار عرضه می‌شود که شما می‌توانید گزینه متناسب با کاربرد مدنظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

شیائومی ردمی 11 Lite NE

یکی دیگر از گوشی‌های شیائومی در این بازه قیمتی که عملکرد مطلوبی نسبت به قیمت دارد، این محصول است. این گوشی در نسخه‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود تا تمام کاربران بتوانند بر اساس نیاز خود از بین آن‌ها به انتخاب بپردازند. تمام نسخه‌های این محصول با حافظه 128 و 256 و رم 6 و 8 گیگابایت، با قیمت کمتر از 15 میلیون تومان در بازار در دسترس هستند و شما می‌توانید از میان آن‌ها به انتخاب بپردازید.

طراحی ظاهری منحصر به فرد و وزن سبک این محصول را می‌توانیم از اصلی‌ترین مزایای آن به حساب آوریم. شیائومی صفحه نمایش این محصول را از نوع امولد با اندازه 6.55 اینچ و رفرش ریت 90 هرتز انتخاب کرده که برای استفاده‌های مختلف، مناسب است. پردازنده به کار برده شده در این محصول از نوع اسنپدراگون 778 بوده که به راحتی قابلیت اجرای برنامه‌های مختلف را دارد. ضعف این محصول در باتری آن بوده که ظرفیتی برابر با 4250 میلی‌آمپر ساعت داشته، اما قابلیت پشتیبانی از شارژر فست شارژ 3 واتی را دارد تا در مدت‌زمان کمتری فول شارژ شود.

شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus

محصول دیگری که در این بازه قیمت گوشی شیائومی شما می‌توانید انتخاب کنید، این گزینه است. این محصول دارای یک صفحه نمایش سوپر امولد در اندازه 6.67 اینچ و با نرخ نو سازی 120 هرتز بوده که عملکرد مطلوب و بهینه‌ای در این راستا دارد. دوربین اصلی این محصول 108 مگا پیکسل بوده و می‌تواند نیاز شما را در ثبت تصاویر و همچنین ضبط ویدئوهای مختلف، تا حد زیادی برطرف کند. این محصول شیائومی در نسخه‌های مختلفی با رم 6 و 8 و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت به بازار عرضه شده و قابل‌خرید است.

پردازنده به کار برده شده در این محصول از نوع اسنپدراگون 870 بوده که توانسته عملکرد مطلوبی در اجرای برنامه‌ها بدون لگ و باگ داشته باشد. باتری این محصول از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4500 بوده که از یک شارژر سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. از این رو فول شارژ شدن این گوشی به هیچ عنوان به زمان زیادی نیاز ندارد.

سخن پایانی

شیائومی همواره به گوشی‌های میان رده و اقتصادی خود معروف بوده است. در بخش‌های قبلی به معرفی چند نمونه از محصولات این برند پرداختیم در بازه قیمتی کمتر از 15 میلیون تومان قرار دارند. در این بازه قیمت گوشی شیائومی، شما گزینه‌های متنوعی برای خرید در دسترس خواهید داشت. شما می‌توانید انواع محصولات شیائومی و سایر برندهای موجود در بازار را از گوشی شاپ با بالاتری سطح کیفی و قیمت رقابتی خریداری کنید. گوشی شاپ اولین فروشگاه آنلاین در این زمینه بوده که سابقه‌ای فوق‌العاده درخشان دارد.

این مقاله، تبلیغاتی است و توسط تبلیغ کننده نگارش شده است.