بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :


معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،:




مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری تاکید کرد: موضوع فلایت چک یک موضوع استراتژیک است و ما مجاز به انتشار اطلاعات امنیت کشور را نداریم و هزار بار هم سوال شود، امکان پاسخ در این باره را نداریم.


اطلاعات هواپیمای فلایت چک امنیتی است/ فرودگاه جدید نمی‌سازیم


به گزارش خبرنگار اقتصادی‌ سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، رضا نخجوانی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل با بیان اینکه روزانه قریب به ١٠٠٠ پرواز عبوری داریم، گفت: سالانه ۲۳۰ میلیون دلار در آمد شرکت فرودگاه‌ها از پروازهای عبوری است که از این عدد برای توسعه، بهسازی و بازسازی فرودگاه‌های استفاده می‌شود. 

وی درباره انتقال پروازهای مهرآباد به فرودگاه امام خمینی اظهار داشت: روزانه ۴٠٠ پرواز در مهرآباد انجام می‌شود. انتقال پروازهای این فرودگاه به فرودگاه امام باعث افزایش هزینه حمل و نقل و در نهایت نارضایتی عمومی مسافران خواهد شد. تردد افراد به فرودگاه امام برای انجام پروازهای ٣٠ تا ۴٠ دقیقه‌ای توجیه و صرفه ندارد. 

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران با بیان اینکه می‌دانیم مشکلات فرودگاه مهرآباد متعدد است و در شأن مردم نیست، تصریح کرد: از ٢٠ سال پیش طرح ارتقای فرودگاه در دستورکار بوده و با اجرای این طرح جامع، تمامی مشکلات مهرآباد برطرف می‌شود. در این راستا، ساخت ترمینال یکصد هزار متری را در دست کار داریم.

نخجوانی ادامه داد: برای انجام پروژه‌های فرودگاهی در مهرآباد به سرمایه ٣٠ هزار میلیارد تومان نیاز برای داریم.

وی درباره تعیین تکلیف موضوع هواپیمای فلایت چک، خاطرنشان کرد: موضوع فلایت چک یک موضوع استراتژیک است و ما مجاز به انتشار اطلاعات امنیت کشور را نداریم و هزار بار هم سوال شود، امکان پاسخ در این باره را نداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، درباره ساخت فرودگاه جدید از جمله فرودگاه قم، ابراز داشت: ساخت فرودگاه جدید را در دستور نداریم و ساخت فرودکاه قم در دستورکار ما نیست.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.