بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :






شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ویدئویی از سه اسیر سالخورده اسرائیلی منتشر کرد که در آن خواستار آزادی فوری خود شده‌اند.


انتشار پیام ۳ اسیر صهیونیست توسط گردان‌های قسام


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از الجزیره، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ویدئویی از سه اسیر سالخورده اسرائیلی منتشر کرد که در آن خواستار آزادی فوری خود شده‌اند.

گردان‌های قسام، این ویدئوی یک دقیقه‌ای را با عنوان «اجازه ندهید ما اینجا پیر شویم» در حساب تلگرام خود منتشر کرد.

این افراد که توسط مقام‌های رژیم صهیونیستی به نام «حاییم پری» ۷۹ ساله، «یورام متزگر» ۸۰ ساله و «امیرام کوپر» ۸۴ ساله شناسایی شده‌اند، در تاریخ اکتبر توسط حماس به اسارت گرفته شده و به غزه منتقل شدند. 

در این ویدئو، پری که بین دو اسیر دیگر نشسته بود، به زبان عبری گفت که همراه با دیگر گروگان‌های مسن که مبتلا به بیماری‌های مزمن هستند، نگهداری می‌شود و شرایط آنها سخت است.

وی خطاب به ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «ما نسلی هستیم که پایه و اساس ایجاد اسرائیل را بنا نهادیم. ما کسانی هستیم که ارتش اسرائیل را راه‌اندازی کردیم. نمی‌دانیم چرا اینجا رها شده‌ایم». 

وی ادامه داد: «شما باید ما را از اینجا آزاد کنید. مهم نیست به چه قیمتی. ما نمی‌خواهیم در نتیجه مستقیم حملات هوایی ارتش اسرائیل قربانی شویم. ما را بدون هیچ قید و شرطی آزاد کنید».

این ویدئو در حالی به پایان می‌رسد که این سه مرد یکصدا می‌گویند: «نگذارید اینجا پیر شویم».

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.