بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :


اکسیوس گزارش داد:




مقامات آمریکایی خبر دادند که ایالات متحده از تشکیلات خودگردان فلسطینی خواسته که نیروهای امنیتی خود را برای حضور در نوار غزه بعد از جنگ فعال کند.


مذاکرات آمریکا و تشکیلات خودگردان درباره اداره غزه پس از جنگ


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از اکسیوس، مقامات آمریکایی خبر دادند که ایالات متحده از تشکیلات خودگردان فلسطینی خواسته که نیروهای امنیتی خود را برای حضور در نوار غزه بعد از جنگ فعال کند.

بر اساس این گزارش، دولت آمریکا به تشکیلات خودگردان پیشنهاد کرده که برای اداره نوار غزه پس از جنگ، نیروهای امنیت و پلیس را آماده کند و دست به اصلاحات در دستگاه‌های امنیتی خود بزند.

روز جمعه «جیک سولیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سفر به رام‌الله با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی دیدار و نحوه اداره غزه بعد از جنگ را بررسی کرد.

به گزارش ‌اکسیوس، دولت بایدن از محمود عباس‌خواسته که دست به اصلاحات گسترده سیاسی و امنیتی بزند و چهره‌های تازه‌ای را وارد تشکیلات خودگردان کند و به جوانانی که در کرانه باختری یا نوار غزه از وجهه و اعتبار برخوردارند در عرصه تصمیم‌گیری مجال بیشتری بدهد.

منابع آمریکایی تأکید کرده‌اند که در این دیدار نحوه بر عهده گرفتن نقش از سوی تشکیلات خودگردان برای ایجاد نیروهای امنیتی در نوار غزه «پس از حماس» بررسی شده است.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.