بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :






پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و باید برنده دربی می‌شد اما من فکر می‌کنم کمی با تدبیر مربی‌اش خصوصاً بعد از گلی که عالیشاه زد ترسو بازی کرد.


رحیم یوسفی: اگر از VAR استفاده نمی‌کردند خیلی بهتر بود


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، پیشکسوت پرسپولیس تحلیلش را از دربی بیان کرد. 

 تحلیل فنی تان از دربی 102 چیست؟

پرسپولیس بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و باید برنده دربی می‌شد اما من فکر می‌کنم کمی با تدبیر مربی‌اش خصوصاً بعد از گلی که عالیشاه زد ترسو بازی کرد. بازی کاملاً در اختیار پرسپولیس قرار داشت و استقلال تنها به فکر دفاع چندلایه بود به همین دلیل نمی‌دانم چرا بعضی از اوقات پرسپولیس هم در حالی که تیم رقیب کاملاً عقب کشیده بود بازی را گاها در زمین خودش دنبال می‌کرد در حالی که این موضوع هیچ ضرورتی نداشت چون واقعاً تیم برتر بود و قادر بود با دو سه گل اختلاف از دربی بیرون بیاید اما به دلیل بعضی از اشکالات تاکتیکی و تا حدودی ترس سرمربی از برد که حقش بود باز ماند در حالی که من هیچ زمانی این قدر استقلال را ضعیف ندیده بودم.

 در رابطه با استفاده از VAR که خیلی حرف و حدیث به همراه داشت چه صحبتی دارید؟

واقعاً اگر از VAR استفاده نمی‌کردند خیلی بهتر بود هر چند برای من واقعاً جای سؤال و تعجب است چطور داور این همه شک و تردید داشت و با توصیه بالاخره قبول کرد که باید پنالتی بگیرد در صورتی که خودش اعتقادی به گرفتن پنالتی نداشت. صحنه‌ای که واقعاً مشکوک و به نظرم کاملاً سلیقه‌ای گرفته شد چون هافبک استقلال در چرخش و در حالی که هیچ شانسی برای گل زدن نداشت پس از برخورد با مدافع پرسپولیس، پنالتی را یکجورهایی از داور گرفت. جدا از این مسائل نکته عجیب برای من این است که چرا داور در دقیقه 60 یک خطای شدید از سوی حامدی فر روی شهاب را که کارت قرمز مستقیم بود ندید و از آن امتناع کرد که واقعاً بحث برانگیزبود. من فکر می‌کنم داور با توصیه از بیرون و اصرار راضی شد که پنالتی اعلام کند در حالی که خودش اصلاً تمایلی به گرفتن پنالتی نداشت و طولانی شدن و تغییر تصمیم داور هم گواهی بر حرف من است.

 اما در طرف مقابل استقلالی‌ها معتقدند که اگر در بازی‌های قبلی هم VAR وجود داشت پرسپولیس همین جایگاه فعلی‌اش را هم نداشت!

وقتی به سپاهان می‌بازند و در چند بازی دیگر هم نمایش ضعیفی ارائه می‌دهند این چه ربطی به پرسپولیس دارد. اصلاً چطور یک تیم می‌تواند در 7 سال اخیر 6 بار قهرمان شود به همین دلیل هم فکر می‌کنم حرف‌هایی که علیه پرسپولیس زده می‌شود بیشتر احساسی است. ضمن اینکه من دیدم باشگاه پرسپولیس چند بازی که استقلال از آنها از داوری سود برده را منتشر کرده است به همین دلیل فکر می‌کنم در دربی هم مشخص شد اتفاقات داوری به سود چه تیمی است. بازی که گل سرسبد فوتبال ایران است و همه آن را دیدند. در پایان هم می‌خواستم از کمیته انضباطی خواهش کنم همانطور که حکم پرسپولیس و سپاهان را سریع اعلام کردند حکم استقلال را هم زودتر بدهند موضوعی که خیلی تردید در ذهن مردم و فوتبالدوستان به وجود آورده که ادامه‌اش قطعاً جالب نیست و تبعات خوبی برای فوتبال ما ندارد.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.