بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :






ژاوی از روبرت لواندوفسکی خواسته که با واقعیت ها کنار بیاید و قبول کند دیگر نمی تواند مثل سابق در زمین انرژی بگذارد. او فقط باید درون محوطه جریمه بماند و منتظر موقعیت گلزنی باشد.


ژاوی راه درمان لواندوفسکی را پیدا کرد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، به نقل از موندودپورتیوو، وضعیت روبرت لواندوفسکی یکی از نگرانی های بزرگ بارسلوناست. او در این فصل هشت گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده اما اسفناک تعداد بازی هایی است که در آن ها دست خالی میدان را ترک کرده است.

لوا تنها در 6 بازی از 15 بازی ای که در لالیگا انجام داده گل های لیگ خود را به ثمر رسانده است (دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد) و در 9 بازی گل نزده است. در لیگ قهرمانان اروپا فقط یک گل زده و در چهار بازی بعدی که در میدان بوده موفق به گلزنی نشده است. در مجموع لواندوفسکی در 13 بازی از 20 بازی که انجام داده، نتوانسته گل بزند.

این روی نتایج روی روحیه او و البته تیم تاثیر منفی گذاشته است. افت لوا در تساوی مقابل ختافه، مایورکا، رایو و والنسیا و همچنین در شکست مقابل مادرید، شاختار و آنتورپ، به ضرر بارسا شد.

در باشگاه می‌دانند که لواندوفسکی به یاد گذشته افسرده شده و از اینکه دیگر نمی تواند مثل قبل گل بزند، ناراحت است. کادر فنی بارسا معتقد است که لواندوفسکی نباید در انجام کاری که تا یک یا دو سال پیش انجام می‌داد وسواس داشته باشد، بلکه باید خود را با واقعیت جدید وفق دهد.

ژاوی از لوا خواسته که تنها در محوطه جریمه، خودش را قرار دهد و به دنبال تمام کنندگی باشد. او نیاز نیست به عقب برگردد و انرژی اش را بیش از اندازه تلف کند. ژاوی تنها راه حل برای رفع بحران لوا را در این قضیه می بیند. تمرکز روی گلزنی با حداقل تلاش و ذخیره کردن انرژی برای 90 دقیقه. لوا باید قبول کند که 35 سال دارد و دیگر مهاجمی جوان سابق نیست. هیچکس نمی تواند با زمان مبارزه کند.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.