بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

واشنگتن باید کمک به اوکراین را متوقف کند


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از روسیا الیوم، «مارجوری تیلور گرین»، نماینده کنگره آمریکا شش اصلاحیه را با هدف توقف کمک به اوکراین و خروج ایالات متحده از ناتو ارائه کرد.


وی در جلسه استماع کمیته قوانین مجلس نمایندگان درباره قانون  مجوز دفاع ملی گفت: «من شش اصلاحیه ارائه کرده و از کمیته قوانین می‌خواهم آنها را بررسی کند. در اصلاحیه ۱۰۳ حمایت مالی از اوکراین  تا زمان رسیدن به راهکار دیپلماتیک برای جنگ ممنوع شده است. اصلاحیه من کمک مالی به اوکراین را تا زمانی که رئیس کنگره راهکار دیپلماتیک برای جنگ را تایید کند، ممنوع می‌کند. تصمیم جو بایدن برای ارسال سلاح و ارائه میلیاردها دلار کمک به اوکراین، ایالات متحده را وارد یک جنگ نیابتی با روسیه کرده است که همه تلاش‌های صلح را به خطر می‌اندازد.» 


تیلور گرین افزود: «ایالات متحده به جای تامین مالی یک جنگ بی‌پایان در خارج از کشور باید برای پایان صلح‌آمیز آن که جان انسان‌ها را نجات می‌دهد، تلاش کند». 


وی ادامه داد: «اصلاحیه من سیاست دفاع ملی و اولویت‌های ما را در وهله نخست بر اصل آمریکا متمرکز می‌کند. ایالات متحده نباید با دولت اوکراین برای ایجاد هیچ مرکزی در در این کشور صرف نظر از هدف تعیین‌شده همکاری کند. ما نباید مردم اوکراین را بالاتر از منافع شهروندان آمریکایی و کهنه‌سربازان کشورمان قرار دهیم». 


تیلور گرین همچنین از ناتو انتقاد کرد و گفت: «اصلاحیه شماره ۶ خواستار خروج از ناتوست. این ائتلاف شریک قابل اعتمادی نیست».


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.