بخش اخبار بهداشت و سلامت ایرانیان نیوز :

رویداد کارآفرینی سروبن به میزبانی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با همکاری مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده‌های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار شد.

برگزاری کارآفرینی «سروبن» با محوریت گردشگری طب ایرانی و مکملبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبدا، رویداد کارآفرینی سروبن با محوریت گردشگری طب ایرانی و مکمل با حضور مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، معاونین دفتر و فعالان و علاقه‌مندان به گردشگری و طب ایرانی، در دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران برگزار شد.

این رویداد که مخاطبان اصلی آن دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه گردشگری طب ایرانی بودند، با حضور فعالان و ذی نفعان حوزه‌های طب ایرانی، گردشگری و گردشگری طب ایرانی در قالب سخنرانی استادان و متخصصان و برگزاری نشست‌های تخصصی برای انتقال تجربه و بررسی کسب و کار‌های موفق بین المللی در حوزه‌های تخصصی، برگزار شد.

از اهداف اصلی این رویداد جذب ایده‌های نوآورانه، فناورانه و اشتغال آفرین و ایجاد فضای شبکه سازی و ارتباط بین شرکت کنندگان و مدعوین بود که در آن، ضمن آموزش کارآفرینی و ایده پردازی، ایده‌های کسب و کار‌های نوپا (استارتاپ) در حوزه گردشگری طب ایرانی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ همزمان با این رویداد، نشست هم اندیشی متخصصان طب ایرانی با موضوع بررسی فرصت‌های کارآفرینی در زمینه گردشگری طب ایرانی و مکمل با حضور مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل و استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برگزار شد.

گفتنی است؛ این برنامه نخستین رویداد از سلسله رویداد‌های «سروبن» بود که به حوزه گردشگری طب ایرانی و مکمل اختصاص یافت تا ضمن هم افزایی با همه فعالان صنعت گردشگری (بخش‌های حاکمیتی و خصوصی) با اهدافی چون، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های مرتبط با حوزه گردشگری و طب ایرانی، ترویج فرهنگ اصیل ایرانی بر پایه طب ایرانی، شبکه سازی و انتقال تجربه ما بین فعالان این حوزه و ایجاد بستری مناسب برای ورود سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به طب ایرانی برگزار شود.

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.