بخش اخبار بهداشت و سلامت ایرانیان نیوز :

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطابق مصوبات ارتقا و افزایش مراکز درمان ناباروری در دانشگاه های علوم پزشکی به ویژه دانشگاه های دارای ناباروری بالا و جمعیت مسن، با تامین اعتبار لازم در اولویت قرار می گیرد.

                                                                 
افزایش مراکز درمان ناباروری در دستور کار وزارت بهداشت                                                                                        

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از وبدا، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان هجدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و سلامت خانواده که امروز در ستاد وزارت برگزار شد، گفت: آمار و ارقام نشان می دهد برنامه‌هایی که از سال ۱۴۰۰ در وزارت بهداشت شروع شد، نتایج آن در سال ۱۴۰۱ به بار نشسته و منجر به افزایش روند باروری در کشور شده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه در هجدمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و سلامت خانواده نمایندگان مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونت های وزارتخانه و نمایندگان سازمان های ذیربط حضور داشتند و مصوبات قبلی مرور شد، اظهار کرد: در این جلسه روی چند موضوع تاکید شد که یکی از آن‌ها قدردانی از بهورزانی است که در افزایش موالید نقش داشته اند.

فرشیدی بیان کرد: قرارگاه جوانی جمعیت و سلامت خانواده درباره برنامه های جلوگیری از سقط های عمدی و خودبخودی نیز مصوبات خیلی خوبی داشته است که در حال پیگیری است.

وی در پایان گفت: مطابق مصوبات قرارگاه ارتقا و افزایش مراکز درمان ناباروری در دانشگاه های علوم پزشکی به ویژه دانشگاه های دارای ناباروری بالا و جمعیت مسن، با تامین اعتبار لازم در اولویت قرار می گیرد.

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.