بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

دستگاه‌های دولتی موظف به ایجاد پیوست دانش‌بنیانی در فعالیتشان شدند


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محمد مخبر امروز در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در این بازدید بخش زیادی از راه حل‌های مشکلات را در کشور مشاهده کردیم، البته در گذشته این اعتقاد را داشته‌ام و با این قشر آشنایی داریم.


وی با تاکید بر اینکه انصافا ظرفیت‌های زیادی در شرکت‌های دانش‌بنیان داریم، اظهار کرد: ظرف چند سال آینده تقریبا ۶۰ درصد جی دی پی دنیا را بخش اقتصاد دیجیتال تشکیل می‌دهد و یکی از مزیت‌های جدی کشور هم همین است، چون اساس توسعه اقتصادی دیجیتال، نیروهای نخبه و خلاق و با جسارت و با اعتماد به نفس بالا است که خوشبختانه در کشور نیروهای جوان خلاق فراوان است که یکی از مزیت‌های جدی کشور به شمار می‌رود.


وی ادامه داد: عزم دولت بر استفاده از این نیروها است، ولی موانعی نیز وجود دارد که در حال رفع این موانع هستیم و در دولت مصوب شده است که همه دستگاه‌های دولتی موظفند برای همه اقداماتشان، پیوست دانش‌بنیان داشته باشند.


مخبر خاطر نشان کرد: امروزه برخی از اتفاقاتی که در حوزه‌های نفت، صنعت و کشاورزی رخ می‌دهد، هر جایی که دانش‌بنیان‌ها به کار گرفته شدند، ما میانبر پیشرفت کردیم.


معاون اول رییس جمهور ادامه داد: البته باید کانونی که به طور مرتب دستگاه‌ها مراجعه کنند و مشکلاتشان را مطرح کنند، شکل بگیرد که امیدوارم به همراه وزیر ارتباطات که خودشان در این زمینه متخصص هستند، ساماندهی کنیم.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.