بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

تحولات فرآیندی و پیشرفت‌های زیرساختی، قوه قضائیه را به نهادی هوشمند، کارا و مردم‌مدار تبدیل کرده است


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، در متن پیام فرماندهی کل انتظامی کشور به مناسبت هفته قوه‌قضائیه آمده است:


« بسمه تعالی


و بالعدل قامت السموات و الارض


قوه قضائیه به عنوان پاسدار قانون و جان پناه مردم یکی از ارکان اصلی حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است. در نظام مردم سالاری دینی قوه قضائیه ملجا مستضعفان و امید مردم در مقابل قانون شکنان و مجرمان است. هفته اول تیر ماه هر سال در پاسداشت خون شهیدان حادثه تروریستی توسط منافقان کوردل و سیاه رویان همیشه تاریخ و عروج آسمانی عالم مظلوم شهید والامقام دکتر بهشتی اسوه صبر و ایثار و یاران با وفای او به نام قوه قضائیه نامگذاری شده است. هدف از این نامگذاری تکریم مقام شهدا و تعظیم در مقابل مقام بلند عدالت و دفاع از مظلوم است. عدالت که اصل و اساس هستی و معنا و حقیقت رسالت انبیا و جهاد اولیا و خون شهدا است.


قضات محترم و همه همکاران پرتلاش و آگاه این نهاد سرمایه انسانی ارزشمند و گران‌بهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. همچنین تحولات فرآیندی و پیشرفت‌های زیرساختی انجام شده در این مجموعه، قوه قضائیه را به نهادی هوشمند، کارا و مردم مدار تبدیل کرده است.


فرماندهی کل انتظامی کشور به عنوان ضابط امنیت کشور و حافظ آرامش مردم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همه کارکنان دستگاه قضا، فرارسیدن هفته قوه‌قضائیه را به ریاست محترم این قوه جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای، معاونان محترم و همه همکاران این قوه در سراسر کشور تبریک می‌­گوید و پیشرفت و بهروزی برای این رکن مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تحقق عدالت و حمایت از مردم در مقابل مجرمان و قانون‌شکنان را از خداوند متعال مسئلت می‌کند.»


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.