بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

رونمایی از موشک فتاح بار دیگر پرچم عزت و سربلندی ملت ایران را به اهتزاز درآورد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان با اشاره به پیشرفت‌های نظامی ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، گفت: دستیابی به موشک ابرفراصوت، نقطه عطفی در ارتقای بیش از پیش توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.


وی افزود: دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ما می‍دانند هرگونه نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران تبعات سنگینی برای آنان در پی خواهد داشت.


امیر سرتیپ دوم یوسفی اظهار کرد: رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح یک بار دیگر پرچم افتخار عزت و سربلندی ملت ایران را به اهتزاز در آورد و نشان داد مردم ایران مسیری را که در سال ۵۷ برای آینده کشور خود انتخاب کرده‌اند، مسیر درستی بوده است.


فرمانده پایگاه شهید فکوری تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر اساس مأموریتی  که برای آنان تعریف شده است، برای تامین نیازمندی‌های نظامی و دفاعی کشور نوآوری‌ها و ابتکارات چشمگیری داشته‌اند و خداوند متعال را شاکریم که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشگامان خودکفایی و نوآوری بوده و قطعاً تجربیات سایر نیروهای مسلح در حوزه‌های اشتراکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.