بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

بنابراین، برای انتخاب کلینیک مطمئن و موثر برای کاشت ابرو در هر منطقه، باید با تحقیق کافی و مطالعه نظرات و تجربیات مشتریان قبلی کار خود را انجام دهید و در صورت امکان با پزشکان قبل از اقدام به کاشت، مشورت کنید.

اگر به دنبال کلینیک زیبایی خوب و تخصصی برای کاشت ابرو در سعادت آباد تهران هستید، با ما همراه باشید. 

ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از ویژگی های منحصر به کلینیک زیبایی سعادت‌آباد در زمینه ی کاشت ابرو بپردازیم.

نقش ابرو در صورت

اکثر ما بارها و بارها این جمله را شنیده ایم که ابروها، همانند قابی برای چشم های ما هستند. ابرو ها نقشی غیر قابل انکار در زیبایی چهره ی افراد ایفاء می کنند. 

جایگاه ابرو ها در مرکز صورت است. پس اگر ابرو های ما  به صورت ژنتیکی کم پشت باشند یا بنا به دلایلی با ریزش مواجه شده باشند، بدون تردید می توانند بر زیبایی ظاهری افراد تاثیر سوء بگذارند و از جذابیت و زیبایی چهره بکاهند.

 افرادی که بنا به هر دلیلی با این مشکل مواجه شده اند، همواره در تلاش اند تا راهی موثر برای مبارزه با این مشکل بیابند تا در نهایت بتوانند، این نازیبایی را رفع کنند.

خوشبختانه؛ در سالهای اخیر علم پزشکی در حوزه ی کاشت مو و ابرو پیشرفت چشمگیر و فراوانی داشته است. تجهیزات پزشکی مناسب و پیشرفته ای توسط شرکت های تجهیزات پزشکی برای رسیدن به بهترین و طبیعی ترین حالت ممکن ساخته شده اند که یاری گر پزشکان متخصص در این حوزه هستند. 

کاشت ابرو نوعی تکنیک ایمن، نیمه تهاجمی، کارآمد و دائمی در راستای ترمیم و پرپشت کردن ابرو ها به شمار می آید. برای انجام کاشت ابرو سعادت اباد ، از موهای طبیعی و مقاوم در برابر ریزش مو، استفاده می گردد.

اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد هستید که به دنبال داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا هستند، بهتر آن است که با بررسی خدمات و تجهیزات کلینیک های پوست و مو و سوابق متخصصان مشغول به کار در آن ها، در محدوده ی سعادت آباد شهر تهران، بهترین و مناسب‌ترین کلینیک را انتخاب کنید و درست ترین تصمیم را بگیرید. تا متعاقباً پس از انجام مراحل کار بهترین و ایده آل ترین ابرو ها را در چهره ی خود داشته باشید.

مراحل کاشت ابرو در سعادت آباد 

کاشت ابرو

در فرآیند پیوند ابرو ها پزشک متخصص باید به طور میانگین 250 الی 400 تار موی طبیعی در اختیار داشته باشد تا بتواند ابرو هایی پرپشت و طبیعی برای زیبا جوی عزیز بسازد.

در فرآیند کاشت ابرو در سعادت آباد، فرد متقاضی تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد. بعد از آن پزشک متخصص باید با برداشت فولیکول های مو از سر وی، تعداد تارهای موی مورد نیازش را تهیه کند. این کار باید در نهایت دقت و همچنین با مد نظر قرار دادن زاویه قرارگیری موها، توسط تیم پزشکی صورت گیرد. ( زاویه ی قرار گیری مو ها از آن جهت حایز اهمیت است که خواب ابرو را می سازد. )

اکنون وقت آن است که پزشکان موهای مورد نیاز برای پیوند را به کمک سوزنی مخصوص و ظریف در برش هایی بسیار ظریف و کوچک در ناحیه ی مد نظر در ابروها قرار دهد و در اصطلاح موهای جدید ابرو را در جای خود بکارد.

مهمترین مزایای کاشت ابرو در سعادت اباد 

  1. رسیدن به ابروهایی پرپشت و یکسان و قرینه و بدون نقص (در مورد افرادی که ابروهایی نامتقارن دارند(

  2. ماندگاری طولانی مدت و طبیعی بودن ابروها )که می توان از آن به عنوان مهم ترین مزیت کاشت ابرو یاد کرد(.

  3. ترمیم ابروهایی که بر اثر جای زخم و بخیه و یا آبله مرغان خالی شده اند.

  4. رفع ایراد ابروهایی که خواب مناسبی ندارند و تارهای مو در جهت های نامناسب می رویند.

  5. رسیدن به پر پشتی و تراکم بالای تارهای مو در ابروها

آیا ابروهای کاشت شده در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد ظاهری طبیعی خواهند داشت؟

استاندارد زاویه ی کاشت ابرو، با توجه به زاویه‌ی خواب ابروهای خود شخص، تعیین می شود. 

بنابراین ابروهای کاشت شده از لحاظ جهت رویش کاملا طبیعی هستند.لازم به ذکر است که با توجه به استفاده از تار موهای خود شخص، ابرو ها ظاهری کاملا طبیعی خواهند داشت.

نکته ی جالب آن است که ابرو ها رشد می کنند و همچنین قابل اصلاح و رنگ کردن می‌باشند.

آیا انجام کاشت ابرو، عملی دردناک است؟

کاشت ابروی طبیعی، با توجه به مقدار بسیار کمتر تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای انتقال به ناحیه ی کم مو، نسبت به کاشت مو، ریش و … درد بسیار کمتری دارد. 

همچنین استفاده از بی‌حسی موضعی نیز درد را کمتر می کند.

مشاوره‌ی پیش از کاشت ابرو در سعادت‌آباد

کاشت ابرو در شهرک غرب

زیبا جویان گرامی قبل از انجام کاشت ابروی طبیعی، جلسه‌ یا جلساتی را برای مشاوره با پزشک متخصص، تکمیل فرم سوابق پزشکی، ارائه‌ی نظرات شخصی درباره‌ی مدل ابروهای مد نظرشان و در نهایت طراحی ابروهای ایده آل خود، در پیش خواهند داشت.

بعد از انجام این مشاوره ها فرد متقاضی برای انجام عمل کاشت ابرو آماده می شود. این مشاوره ها معمولاً رایگان هستند و زیبا جوی گرامی برای آن ها هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

زمان مناسب برای کاشت ابروی طبیعی چقدر طول می‌کشد؟

زیبا جوی عزیز پس از انجام جلسه‌ یا جلسات مشاوره، تاریخی را برای انجام عمل کاشت تعیین می کند. پس از حضور در روز مقرر برای کاشت ابروی طبیعی در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد، به اتاق عمل می رود و بی حسی موضعی خواهد داشت.

معمولاً مراحل انجام کاشت ابرو، تا 5 ساعت طول می کشد. تلاش تیم پزشکی بر آن است که کاشت ابرو را در یک جلسه انجام دهند و زیبا جو را زیاد در کلینیک نگه ندارند.

پاسخ گویی به متقاضیان 

پزشکان و متخصصان ماهر حاضر در کلینیک ایران واقع در سعادت‌آباد، پاسخ گوی سوالات و ابهامات شما پیرامون روش های کاشت ابرو هستند.

برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره شما می توانید برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک ایران با تلفن های 02175113 و 09124145132 در تماس باشید.

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.