بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

جمع‌بندی ریاضی کنکور انسانی


در ماه‌های منتهی به کنکور جمع‌بندی دروس و مطالب آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است. این فرآیند به داوطلبین کنکور کمک می‌نماید تا با تثبیت مطالب آموزشی، جمع‌بندی مفیدی انجام دهند و با آرامش خیال آزمون کنکور را پشت‌سر بگذارند. باتوجه به اینکه درس ریاضی از دروس محاسباتی به‌شمار می‌آید، داوطلبین باید براساس سطح علمی خود در زمان باقی‌مانده تا کنکور به‌صورت کاملاً اصولی جمع‌بندی را انجام نمایند.


بنابراین برای اینکه در این ماه‌های باقی‌مانده خود را با قدرت به ماراتن کنکور برسانید به جمع‌بندی ریاضی کنکور انسانی با «یادوین» بیاندیشید. شما با دانلود «اپلیکیشن کنکوری یادوین» می‌توانید در این زمان طلایی مطالب ریاضی را به‌صورت کلی و خلاصه درک نمایید و به کسب درصد بالای این درس در کنکور نزدیک‌تر شوید.   


چگونه جمع‌بندی مؤثر انجام دهیم؟


بودجه‌بندی هر درس در کنکور از اهمیت بالایی برخوردار است. بودجه‌بندی مشخص می‌کند کدام فصل در کنکور مهمتر است و در اولویت قرار دارد. باتوجه به اینکه درس ریاضی رشته انسانی، در زیرگروه‎های مختلف دارای ضرایب متفاوتی است، داوطلبین باید باتوجه به ضرایب هر زیرگروه به مطالعه بپردازند. جمع‌بندی مؤثر درس ریاضی انسانی این کمک را به متقاضیان می‌نماید تا بتوانند با برنامه‌ریزی بهتر در کمترین زمان باقی‌مانده اطلاعات بیشتری بدست آورند.


یکی از اساسی‌ترین روش‌ها برای انجام جمع‌بندی مؤثر استفاده از «اپلیکیشن یادوین» محسوب می‌شود. شما با نصب این اپلیکیشن، به تمام روش‌های اصولی مطالعه دسترسی خواهید داشت.


روش‌های جمع‌بندی مؤثر با اپلیکیشن یادوین


«اپلیکیشن یادوین»، نرم‌افزاری آموزشی است که به صورت آنلاین یا آفلاین و با استفاده از تصاویر، ویدئوها، جزوات و تمرین‌ها به کاربران کمک می‌کند تا سطح علمی خود را ارتقاء دهند. این اپلیکیشن باتوجه به نقاط قوت و ضعف کاربران، برنامه آموزشی خود را براساس نیازهای آن‌ها شخصی‌سازی و ارائه می‌نماید. شما اگر در درس ریاضی انسانی ضعف دارید، می‌توانید توسط این اپلیکیشن آموزش‌های کافی را ببینید و تست‌های مربوط به هر فصل را نیز در اختیار داشته باشید. «یادوین» طبق شیوه‌‌نامه زیر، شما را در جمع‌بندی مؤثر درس ریاضی کمک خواهد کرد:


  • خلاصه‌نویسی: یادوین به شما آموزش می‌دهد با خواندن هر فصل یا درس، نکات مهم و اصلی را یادداشت کنید و سپس با استفاده از این یادداشت‌ها، خلاصه‌ای از مطالب در دست داشته باشید.
  • تمرین مطالعه: با مطالعه مستمر و تمرین هر درس، نکات مهم و اصلی بهتر در ذهن شما خواهند ماند. یادوین با این روش به شما کمک می‌کند تا مطالب را به خوبی یاد بگیرید و به‌خاطر بسپارید.
  • تلاش برای درک عمیق: قبل از جمع‌بندی مطالب، تلاش کنید که به درک عمیقی از مفاهیم و نکات اصلی برسید. برای این کار «یادوین» به کمک شما خواهد آمد تا از منابع مختلفی مانند جزوه‌ها و ویدئوهای آموزشی که در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده کنید.
  • بازنگری: بعد از خلاصه‌نویسی و یادگیری مطالب، بهتر است بازنگری (دوره) کنید تا از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل نمایید. در فرصت‌های مختلف، مثلاً قبل از خواب، با نگاهی سریع به یادداشت‌های خود، مطالب برای شما مرور می‌شوند، همچنین با حل تمرین‌هایی که «یادوین» با کمک اپلیکیشن در اختیار شما می‌گذارد، ضعف‌های خود را پیدا کنید و در همان زمینه تلاش خود را بیشتر کنید.
  • بهره‌گیری از منابع مختلف: شما برای جمع بندی مطالب، علاوه‌بر کتب درسی به منابع معتبر دیگری نیز نیاز دارید؛ جزوات، تست‌ها، ویدئوهای آموزشی و … در «اپلیکیشن یادوین» شما این امکان را دارید تا تمام این منابع را در اختیار داشته باشید و به آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.


89874


سؤالات ریاضی کنکور انسانی


درس ریاضی برای داوطلبین کنکور انسانی ضریب 6 دارد، بنابراین این درس برای داوطلبین این گروه از اهمیت بالایی برخوردار است. باتوجه به اینکه دفترچه ریاضی اولین دفترچه تخصصی داوطلبین این رشته است، ضعف یا قوت در این مرحله تعیین‎کننده سطح انرژی متقاضی برای ادامه آزمون به‌شمار می‌آید. اگر تا امروز سهل‌انگاری کرده‌اید و به مطالعه صحیح درس ریاضی انسانی نپرداخته‌اید، وقت را غنیمت بشمارید. با نصب «اپلیکیشن کنکوری یادوین» می‌توانید خود را با اطلاعات کامل و جامع به کنکور 1402 برسانید.


 شما می‌توانید با «یادوین» درسنامه ریاضی انسانی را که توسط استادان باتجربه تدریس می‌شود با استفاده از ویدئوهای موجود در اپلیکیشن آموزش ببینید و از تست‌ها یا آزمون‌هایی که برای هر درس مشخص شده است استفاده نمایید. به‌خاطر داشته باشید تعدادسؤالات ریاضی کنکور مشخص است و باید در مدت زمان معینی به آن‌ها پاسخ داده شود، بنابراین با نصب «اپلیکیشن یادوین» شما علاوه‌بر دسترسی به آموزش‌ها و نمونه تست‌های درس ریاضی شیوه‌های صحیح تست‌ زدن را نیز آموزش می‌بینید.


654156


کسب رتبه برتر با اپلیکیشن یادوین


آیا به کسب رتبه برتر در کنکور فکر می کنید ؟ شما می‌توانید حتی در همین فرصت اندک خود را به رقیبانتان برسانید و غول کنکور را شکست دهید. شما با تمرکز بر موارد مهم و کلیدی و کسب اطلاعات کامل، می‌توانید حتی از رقیبانتان پیشی بگیرید. تنها با چند کلیک ساده و نصب «اپلیکیشن کنکوری یادوین» شما به دنیایی از اطلاعات و رمز و رموز موفقیت دست پیدا می‌کنید. «یادوین» با تمرکز بر موارد اساسی، یادگیری مطالب را آسان می‌نماید و شما را به‌بهترین نتایج کنکور نزدیک‌تر می‌کند.


روش‌های نوین با یادوین


شما با داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق و انگیزه‌ای قوی در همین فرصت اندک می‌توانید اطلاعات خود را افزایش دهید و به قبولی با رتبه بالا بیاندیشید. «یادوین» طبق شیوه‌نامه زیر شما را با آمادگی کامل راهی کنکور خواهد کرد:


  • برنامه‌ریزی مناسب: شما در «اپلیکیشن یادوین» می‌توانید یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید، «یادوین» به شما می‌آموزد چگونه از زمان خود را برای درس خواندن و تمرین استفاده کنید.
  • پایبندی به برنامه: اگر می‌خواهید به موفقیت برسید باید به برنامه‌ای که «یادوین» در اختیار شما قرارداده است پایبند باشید.( اپلیکیشن یادوین را می توانید از کافه بازاردانلود کنید.)
  • حل سوالات: یکی از بهترین روش‌های یادگیری در کنکور حل سؤال و زدن تست محسوب می‌شود؛ «یادوین» سؤالات کنکور سال‌های گذشته و همچنین دیگر سؤالات تستی مربوط به درس ریاضی انسانی را در هر سه پایه در اختیار شما قرار می‌دهد. این سؤالات بیشترین تطابق را با سؤالات کنکور دارند، بنابراین شما با پاسخ به آن‎ها علاوه‌بر یادگیری عمیق دروس، خود را در آزمون سراسری محک خواهید زد.
  • استفاده از منابع مناسب: در «اپلیکیشن یادوین» تمام درسنامه‌ها توسط اساتید برتر آموزش داده می‌شوند و شما به ویدئوهای آموزشی دسترسی کامل دارید. همچنین در این اپلیکیشن به‌روزترین جزوات ریاضی انسانی، سوالات آزمون کنکور و منابع آموزشی وجود دارند و شما به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • مطالعه با دقت: برای یادگیری موثر، باید با دقت و تمرکز به مطالب جدید پرداخته شود. «یادوین» به شما شیوه صحیح مطلعه را در مدت زمان کم با درک بالا آموزش می‌دهد.
  • تمرین مداوم: در این اپلیکیشن شما می‌توانید با تمرین مداوم مهارت‌های خود را بالا ببرید و به یادگیری عمیق‌تر دست‌پیدا کنید.
  •  آزمون‌های شبیه‌سازی: یکی از ویژگی‌های «اپلیکیشن یادوین» برگزاری آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور است. شما با حل این آزمون‌ها با قالب کنکور و زمان‌بندی آن آشنا می‌شوید و می‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید.


88741


کلام آخر


شما در این وقت اندک تا کنکور 1402 برای کسب موفقیت و رتبه بالا نیاز به برنامه‌ریزی دقیقی دارید. بنابراین می‌توانید با نصب «اپلیکیشن کنکوری یادوین» به یک برنامه‌ریزی درست و منظم دست‌پیدا کنید. همچنین استادان مجرب «یادوین» با ارائه درسنامه‌های جامع و کامل به‌صورت ویدئو، ارائه تست‌های ریاضی انسانی شبیه‌سازی شده به کنکور و حل مسائل شما را برای رسیدن به هدفتان یاری می‌نمایند.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.