بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

منتظر تعیین تکلیف طرح مجلس برای اصلاح قانون انتخابات هستیم


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، احمد وحیدی وزیر کشور در پاین جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت اصلاح قانون انتخابات عنوان کرد: انتخابات مهم‌ترین اتفاقی است که در سال جاری با آن مواجه هستیم. مسئولیت سنگینی بر عهده وزارت کشور است که تمهیدات لازم را به لحاظ مقدمات کار و توجیه عزیزان دست اندر کار، ارائه آموزش های لازم و ایجاد مقدمات چه در حوزه مسائل فناورانه و چه در سایر زمینه‌ها دنبال می‌کنیم.


وی افزود: الان یک طرح و یک لایحه در مجلس دنبال می‌شود. لایحه دولت ارسال شده در دولت به نهایت کار خود رسیده طرح مجلس هم هست که منتظریم نتیجه آن طرح معلوم شود که آیا به قانون  تبدیل می‌شود یا خیر.


وحیدی یادآور شد: در این طرح تفاوت‌هایی وجود دارد مثلا در قانون قبل باید ۶ ماه قبل از تاریخ ثبت نام استعفاها داده می‌شد اما در قانون جدید این زمان به سه ما تقلیل پیدا کرده است. ما منتظریم اگر قانون به سرعت برسد، طبیعتا باید بر اساس آن عمل کنیم اگر این کار دیر انجام شود ناچاریم بر اساس قانون قبلی عمل کنیم. از این حیث منتظر تعیین تکلیف این قانون هستیم. مقدمات کار هم دنبال می شود و دوستان ما چه در استان‌ها و فرمانداری‌ها و چه ستاد جلسات لازم را برگزار می‌کنند.


خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.