بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین مسئولیت حمله به اراضی اشغالی را بر عهده گرفت


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین طی بیانیه‌ای رسما مسئولیت حملات راکتی گسترده به شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را برعهده گرفت.


به گزارش مرکز اطلاعرسانی فلسطین، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت در این بیانیه نظامی شهادت اسیر «خضر عدنان» از رهبران و مبارزان اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی را پس از ۸۶ روز اعتصاب غذای متوالی تسلیت گفت.


در این بیانیه آمده است: «اتاق مشترک گروه‌های مقاومت ضمن تسلیت شهادت این مجاهد، مسئولیت حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را بر عهده می‌گیرد».


اتاق مشترک مقاومت تاکید کرد که این نخستین پاسخ به جنایت وحشیانه دشمن صهیونیستی بود که قطعا منجر به خیزش سراسری فلسطینیان علیه اشغالگران در هر مکانی خواهد شد. این بیانیه می‌افزاید که ما بار دیگر وفاداری خود به خون شهدا و جانفشانی‌های اسرا را اعلام و تاکید می کنیم که قضیه اسرا در همه شرایط در راس اولویت های رهبران مقاومت قرار دارد.


اتاق مشترک مقاومت دشمن صهیونیستی را از ادامه جنایات خود علیه ملت فلسطین برحذر داشت و تاکید کرد که هیچ جنایت یا حماقتی از سوی صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و مقاومت برای دفاع از ملت خود در اوج آمادگی قرار دارد.

 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.