بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

بی‌اعتبار کردن شهردار، کمک به جبهه انقلاب نیست


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و چهل و چهارمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران گفت: دوره شورای ما دو سال دیگر خواهد گذشت، اما اعمال و کردار ما باقی خواهد ماند و باید پاسخگوی آنها باشیم.


وی افزود: تفاوت جبهه انقلاب با ضد انقلاب و برانداز، واداده و اصلاح‌طلب در دو موضوع اساسی است؛ اول اینکه جبهه انقلاب ولایت‌پذیر است و آن را فصل الخطاب می‌داند.


نایب‌رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ما دو شاهد اصلی از جمله آقایان چمران و کاشانی در این جلسه داریم که در شورای دوم در جلسه با رهبر معظم انقلاب حضور داشتند و تاکید ایشان این بود که شورای شهر مدیری که انتخاب کرده است را با تمام وجود تقویت کند، چون سربازی است که به میان میدان فرستاده و این مجموعه واحده مدیریت شهری است.


سروری با تاکید بر این که این فرمایشات رهبری یک توصیه کلی است، یادآور شد: وقتی مجلس به کابینه دولت رای می‌دهد، باید تلاش کند از کابینه حمایت کرده و در عین حال نقد کند. در شورا و شهرداری نیز شرایط به این شکل است و وقتی شورا نقدی دارد، باید از فرد منتخب دعوت کند.


نایب‌رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در شورای سوم هفت بار انتخابات برگزار شد و هفت نفری که مخالفت کرده بودند، پس از انتخاب شهردار از او حمایت کردند و شهر را به آتش نکشیدند که شهردار انتخاب آنها نبود و در نتیجه تهران به یک قطب سازندگی تبدیل شد‌. آیا اگر آنها که شهردار انتخاب آنها نبود، هر جلسه به دنبال علم کردن یک مورد می‌بودند، آقای قالیباف می‌توانست شهر را اداره کند؟


وی با تاکید بر اینکه انقلابی بودن و جهادی بودن از دیگر ویژگی‌های جبهه انقلاب است، اظهار داشت: این که بخواهیم روی زخم بنشینیم و هر روز شهر را به حاشیه ببریم، درست نیست؛ آیا ما در شورای انقلابی رهبر معظم را فصل‌الخطاب می‌دانیم و عملکرد ما بیانگر این است؟ وقتی عده‌ای بلندگوی اینترنشنال می‌شوند و خبرنگاران اصلاح طلب خبرنگاران آنها می‌شوند، بیانگر این نیست.


سروری اضافه کرد: چه کسانی در موضوع اختلاف می‌دمند؟ اینکه می‌گویند نگذارید پشت پرده‌ها را بگوییم بزرگترین گناه است و این نگفتن از هزار گناه بدتر است، چراکه هزار موضوع را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. این را بدانید که امروز نماینده هستید و مردم به ما رای داده‌اند که شورایی بیاید که بالندگی ایجاد کند و شاهد شهری بزرگ باشیم.


وی در پایان تصریح کرد: وقتی شهردار را بی‌اعتبار و بی‌خاصیت و بی‌حیثیت کنیم، کمک به جبهه انقلاب نیست. مگر ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم؟


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.