بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

برای ثمربخشی اقدامات حوزه عفاف و حجاب باید دستگاه قضایی پای‌کار باشد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سید محمد سعیدی روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت، بیان کرد: باید از فرصت و بار معنوی که در ماه مبارک رمضان برای همه مومنان بوجود آمده برای اجرای اقدامات مؤثر در مسأله عفاف و حجاب در قالب این قرارگاه معنوی استفاده حداکثری شود.


تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افزود: اقدامات و برنامه‌های ترویجی حوزه عفاف و حجاب بصورت مستمر باید با شیوه‌های نوین و مختلف رسانه‌ای در دسترس مردم قرارگرفته و سبب امیدآفرینی در جامعه شود.


امام‌جمعه قم گفت: برای ثمربخشی اقدامات حوزه عفاف و حجاب همچنین باید دستگاه قضایی پای‌کار باشد و مصوبات گذشته این قرارگاه موردبررسی دقیق قرارگرفته و طرح‌های آینده با دقت مورد پایش قرار بگیرد.


آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: در عرصه عفاف و حجاب در کنار کارهای فوری لازم است تا اقدامات عمیق و دارای اثر ماندگار بیشتری انجام‌گرفته و آثار فرهنگی آن به‌مرور در سطح جامعه ملموس شود.


وی تعامل و همراهی بین دستگاهی را در اجرای طرح‌های ترویجی مهم و ضروری یادکرد و تصریح کرد: قم به خاطر جایگاه دینی و فرهنگی خود با سایر شهرها متفاوت است و این مسئله باید همیشه مورد توجه مسئولان و مدیران باشد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.