بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

قربانی: استقلال بدموقع باخت / نباید امید قهرمانی را از دست بدهیم


پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، درباره شکست آبی پوشان در داربی پایتخت اظهار کرد: در نیمه اول بازی از لحاظ فنی دو تیم برنامه‌ای نداشتند و در نیمه دوم هم پرسپولیس از اشتباه خط دفاع استقلال استفاده کرد و توانست ۳ امتیاز را به‌دست بیاورد. البته این را هم بگویم که استقلال مثل تیم همیشگی‌اش نبود.


وی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند آبی پوشان دچار غرور شده بودند ادامه داد: این‌ها همه حرف است. من زمانی بازیکن استقلال بوده‌ام و افتخار هم می کنم. زمانی سکوت کردن و حرف نزدن بیشتر به تیم کمک می کند تا اینکه از هر فرصتی استفاده کنم و مصاحبه‌های سطح پایین انجام بدهم.


پیشکسوت استقلال، ادامه داد: متاسفانه دفاع ما روز خوبی نداشت. مدافعان ما در صحنه گل فضای بسیار خوبی را در اختیار مهاجم حریف گذاشتند و او نیز موفق شد از این فرصت به بهترین شکل استفاده کند و دروازه استقلال را باز کند.


قربانی در مورد اینکه تیم ساپینتو مقابل تیم‌های بزرگ ناکام بوده تصریح کرد: مخالفم که ساپینتو مرد روزهای بزرگ نیست. تیم او در تمامی بازی‌ها هجومی است و ۹۰ دقیقه حریف خود را پرس می‌کند.


وی خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال زحمت خود را کشیدند. این بازی بسیار حساس بود و ۳ امتیاز آن خیلی مهم و تاثیرگذار بود اما استقلال نتوانست به هدفی که داشت برسد.


قربانی افزود: یکسری مصاحبه‌های سطح پایین از برخی پیشکسوت در این چند روز دیدم که واقعا ناراحت شدم. بعضی از پیشکسوت‌ها مصاحبه کرده و گفته‌اند که بازیکنان استقلال مغرور شده اند. به این آقایان باید بگویم نمی خواهد شما مصاحبه کنید. دیگری گفته بود جام را با اسنپ به استقلال بدهید. این چه طرز حرف زدن است؟ فرهنگ استقلال خیلی غنی‌تر از این است. شاید بازیکنان استقلال این مصاحبه‌ها را بخوانند و قطعا تاثیر خودش را روی تیم می گذارد.


وی در خصوص اینکه با این شکست استقلال از کورس قهرمانی افتاد بیان کرد: کار سخت شد ولی باز هم نباید امیدمان را از دست بدهیم. استقلال تیم شایسته‌ای است و امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که به سود این تیم باشد. حیف شد که استقلال از کورس عقب افتاد زیرا تیمی بود که از فوتبال بازی کردنش لذت می‌بردیم و در کل باید بگویم استقلال، بد موقعی باخت.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.