بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

صنایع وابسته به وزارت دفاع موتور محرکه نیرو‌های مسلح هستند


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،،‌ امیر سرتیپ حسین، ولی وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، صبح امروز (دوشنبه ۴ اردیبهشت) در نشست مشترک دانشجویان این دانشگاه با امیر سرتیپ دوم خواجه‌فرد، رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: این دانشگاه آماده تربیت و پرورش افسرانی است که آماده جانفشانی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


وی افزود: البته این خصلت فقط مختص به دانشجویان ایرانی نیست و افسران خارجی حاضر در این دانشگاه نیز با چنین روحیه‌ای تربیت می‌شوند.


امیر سرتیپ، ولی وند با اشاره به صنایع دفاعی در کشور‌های مختلف تأکید کرد: صنایع وابسته به وزارت دفاع در هر کشور موتور محرکه نیرو‌های مسلح هستند، به ویژه اینکه نیرو‌های مسلح هر کشوری نیاز به پشتوانه تجهیزاتی و تسلیحاتی دارند.


فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با بیان اینکه افراد و نفرات نقش مهمی در جنگ‌ها و نبرد‌ها دارند، اما تجهیزات و تسلیحات نیز نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند، تصریح کرد: امروز با تغییر و پیشرفت نسل‌های جنگنده در دنیا شاهد پیشرفت‌های بسیاری هستیم که امیدواریم سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیز بتواند در این حوزه نقش آفرینی کند.


وی ادامه داد: سازمان صنایع هوایی یکی از بخش‌های مهم صنعت دفاعی کشورمان است و در برخی حوزه‌های دیگر نیز نقش‌های مهمی به عهده دارد.


امیر سرتیپ، ولی وند با بیان اینکه سعی داریم تا دانشجویان در دافوس ارتش بتوانند به قدرت طراحی نبرد برسند، تصریح کرد: قدرت و توانمندی طراحی در حوزه‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که دانشجویان ما باید به آن دست پیدا کنند.


وی ادامه داد: ما برای تبدیل‌شدن دانشجویان دافوس به طراح، سعی داریم دانشجویان با بررسی مدل‌های بازی برای جنگ‌های نوپدید پیش رو طراحی خوبی داشته باشند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.