بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

حمایت از محیط بانان باید عملی باشد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سمیه رفیعی در مراسم از تعدادی از محیط بانان استان تهران که به همت فراکسیون محیط زیست مجلس و با حضور جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و اساتید دانشگاه و فعالان محیط زیست برگزار شد، با اشاره به این که محیط بانان در صف اول حفاظت از محیط زیست کشور هستند تاکید کرد: باید تمام هم و غم سازمان محیط زیست حمایت از قشر محیط بانان و بخصوص معیشت آنها باشد.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجلس برای ارتقای وضعیت محیط بانها افزود: در عین حال باید مشکلات شغلی آنها از جمله موضوع حمل سلاح توسط آنها برطرف شود.


فاطمه محمد بیگی – سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت حفاظت از محیط زیست گفت: تجلیل از محیط بانان و حافظان طبیعت ایجاد انگیزه مضاعفی برای این مردان بزرگ است.


وی تصریح کرد: حفظ طبیعت عملا نگهداشت میراث آیندگان ماست.


در این مراسم از «فرهاد زندی – فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران»، «آزادواری – محیط بان پارک ملی خجیر تهران»، «پورات – محیط بان پاسگاه کن و سولقان شهرستان تهران»، «جبلی – محیط بان پارک ملی لار و پلور استان تهران» و «قیاسوند – یگان حفاظت اداره کل تهران»  تقدیر شد.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.