بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

سال گذشته بیش از ۴۰ هزار شغل در شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری ایجاد شد/ افراد صاحب ایده را در مراکز رشد و فناوری جذب کردیم


محمدعلی زلفی گل در گفت‌وگو با خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، درباره اقدامات وزارت‌خانه متبوعش در خصوص اجرایی شدن شعار سال مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید»، گفت: خوشبختانه با تأسیس معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سعی کردیم خدماتی که در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ارائه می‌شود را توسعه دهیم. 


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد :سعی کردیم افرادی که صاحب ایده هستند را در مراکز رشد و فناوری جذب کنیم و مورد حمایت قرار دهیم.


وی ادامه داد: از سوی دیگر در بحث‌های دستیار فناوری، تور فناوری، پسا دکتری فناوری و کارگاه‌های آموزشی که منجر به ارتقاء دانش نخبگانی می‌شود تا  از دانش خودشان محصول و شغل ایجاد کنند، هزینه کردیم و زحمت می‌کشیم.


وی درباره این‌که چقدر وزارت علوم توانسته است در سال گذشته به شعار سال که «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری رشد جامه عمل بپوشاند، عنوان کرد: سال گذشته خوشبختانه بیش از ۴۰ هزار شغل در پارک‌های علم و فناوری و در شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.