بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

رئیس دیوان محاسبات فرارسیدن عید فطر را به همتایان خود در کشورهای مسلمان تبریک گفت


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سیداحمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشورمان و رئیس سازمان اکوسای طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در کشورهای عمان، اندونزی، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، عربستان سعودی، یمن، قطر، مالزی، لبنان، سوریه، کویت، اردن، عراق، لیبی، مصر، تونس، الجزایر، برونئی دارالسلام، بنگلادش، آذربایجان، ترکیه، امارات متحده عربی، جیبوتی، ساحل عاج، سومالی، فلسطین، اتیوپی، موزامبیک، مالی، میانمار، فیلیپین، کوزوو، مالدیو، سیرالئون، گامبیا، کومور، نیجر، سنگال، موریتانی، بوسنی و هرزگوین، ازبکستان، ترکمنستان، سریلانکا، قرقیزستان، کنیا، سودان شمالی، قزاقستان، آفریقای جنوبی، بورکینافاسو، سنگاپور، تانزانیا و نیجریه تبریک گفت.


متن پیام دکتر دستغیب به این شرح است:


فرا رسیدن عید سعید فطر را به جنابعالی، خانواده محترم و همچنین مسلمانان سراسر جهان صمیمانه تبریک عرض می کنم.


عید سعید فطر، رویداد بی‌نظیری است که فرصت کافی برای بازسازی حیات معنوی و پرداختن به روح با هدف تعالی شخصیت و ایمان به خداوند متعال را در اختیار ما قرار می‌دهد.


بیاییم ضمن پاسداشت این رویداد مبارک، همواره صلح، همدلی، عطوفت و برابری را که از ویژگی‌های ذاتی تعالیم اسلامی است و موجب تحکیم وحدت، همبستگی، برادری و دوستی می شود، به نمایش بگذاریم.


این عید سعید را به تمامی مسلمانان و همکاران محترم سازمان شما تبریک می‌گویم و امیدوارم که خداوند متعال در این روز فرخنده بر همه ما فیض و برکت همیشگی خود را نازل کند.


سید احمدرضا دستغیب


رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران


رئیس سازمان اکوسای


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.